تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماموریت ضدبرجامی نتانیاهو در برلین ناکام ماند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به آلمان ضمن تکرار ادعاهای بی اساس خود، خواستار موضع گیری «شدید» برلین علیه ایران شد اما موفق نشد سران آلمانی را به خروج از برجام ترغیب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مدعی شد، اگر برلین موضع شدیدترین علیه ایران اتخاذ نکرده و از برجام خارج نشود، آلمان شاهد حضور آوارگان سوری بیشتری خواهد بود.

تارنمای صهیونیستی i24news نوشت، دو طرف در مورد مسائلی همچون امنیت اسرائیل و نفوذ ایران توافق داشتند، اما اختلاف آنها در مورد توافق هسته ای با ایران به قوت خود باقی ماند.

به نوشته رویترز، مرکل نیز در این کنفرانس خبری اظهار داشت: ما از حق امنیت اسرائیل حمایت می کنیم و این را همواره به ایران گفته ایم. هدف مشترک ما این است که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکند اما اختلاف ما در این است که این کار چگونه باید انجام شود.

تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم نوشت، مرکل گفت: آلمان این توافق (برجام) را لغو نکرد و ما در کنار سایر شرکای اروپایی بر سر آن می ایستیم.

نتانیاهو به اروپا رفته تا سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس را وادار به خروج از برجام کند. او در اولین مرحله از سفر خود به اروپا در برلین با مرکل دیدار دارد.

این سه کشور اروپایی متعهد شده اند که در برجام بمانند و از شرکت های خود در مقابل تحریم های آمریکا حفاظت کنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 18 اردیبهشت از برجام خارج شد. او خواستار ازسرگیری تحریم هایی شد که طبق برجام تعلیق شده بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماموریت ضدبرجامی نتانیاهو در برلین ناکام ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..