تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا در حال بررسی ارسال رزم‌ناو به تنگه تایوان است

آمریکا در حال بررسی ارسال رزم‌ناو به تنگه تایوان استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات آمریکا گفتند این کشور در حال بررسی ارسال یک رزم‌ناو به تنگه تایوان است.

این اقدام می‌تواند واکنش شدید دولت چین را در زمانی که روابط چین و آمریکا تحت فشار اختلافات اقتصادی و بحران هسته‌ای کره شمالی است به همراه داشته باشد.

عبور یک رزمناو آمریکایی در تایوان به عنوان نشانه حمایت دولت آمریکا بعد از مانور‌های نظامی چین در اطراف این جزیره تعبیر خواهد شد. چین تایوان را بخشی از سرزمین خود می‌داند.

مقامات آمریکایی به رویترز گفتند آمریکا پیشتر برنامه عبور یک ناو هواپیمابر را در سال جاری میلادی بررسی کرده بود، اما احتمالا به علت واکنش چین پیگیر آن نشد.

همچنین مقامات آمریکایی گفتند این کشور در حال فاصله گرفتن از فرایند فروش کلی سلاح به تایوان و اجرای آن به صورت مورد به مورد است.

انتهای پیام/

احتمال ارسال ناو آمریکایی به تنگه تایوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا در حال بررسی ارسال رزم‌ناو به تنگه تایوان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..