تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی هیأت رئیسه اتاق اصناف در ۶ شهر مازندران

ساعت: 14:02 منتشر شده در مورخ: 1397/03/14 شناسه خبر: 1370326

در پی برگزاری انتخابات داخلی هیئت رئیسه اتاق اصناف در 6 شهر مازندران، سمت هر یک از اعضا برای یک دوره چهار ساله معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در پی برگزاری انتخابات داخلی هیئت رئیسه اتاق اصناف در 6 شهر مازندران، سمت هر یک از اعضا برای یک دوره چهار ساله معرفی شد.

گفتنی است در پایان برگزاری انتخابات اتاق اصناف در رامسر و رقابت هفت نامزد انتخاباتی، در نهایت بهمن جعفری با 21 رأی، محمود صادق کیا با 19 رأی ، علیرضا کرامتی با 15 رأی، محمد سروش با 11 رأی و خالقی‌نیا با 13 رأی به عنوان منتخبان برگزیده و معرفی شدند.

ریاست دوباره جعفری در اتاق اصناف رامسر
این گزارش حاکی است جهت تعیین سمت اعضا، انتخابات داخلی این اتاق برگزار شد که بر اساس آن، بهمن جعفری برای دومین دوره پیاپی به‌عنوان رئیس این اتاق برای یک دوره چهار ساله معرفی شد.

علیرضا کرامتی به‌عنوان نائب رئیس اول، محمود صادق کیا نائب رئیس دوم، محمد سروش دبیر و خالقی نیا به‌عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

الیکایی بر روی کرسی ریاست اتاق اصناف چالوس نشست
در پایان برگزاری انتخابات اتاق اصناف در چالوس و رقابت 8 نامزد انتخاباتی، در نهایت رحمت الیکایی با 29 رأی ( تولیدی)، علی الیاسی با 28 رأی (تولیدی)، داراب میردار با 22 رأی ( توزیعی)، قهار جهاندار با 19 رأی ( توزیعی) و تیمور سام با 26 رأی در رسته تولیدی ( بالاترین رأی تولیدی و توزیعی)به عنوان منتخبان برگزیده و معرفی شدند.

این گزارش حاکی است جهت تعیین سمت اعضا، انتخابات داخلی این اتاق برگزار شد که بر اساس آن، رحمت الیکایی به‌عنوان رئیس این اتاق برای یک دوره چهار ساله معرفی شد.

علی الیاسی به‌عنوان نائب رئیس اول، تیمور سام دلیر نائب رئیس دوم، داراب میردار دبیر و قهار جهاندار به‌عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

تعیین سمت در اتاق‌های اصناف آمل، بابلسر و نکا
به گزارش خبرنگار ما، پیش از این سعید کرمی به‌عنوان رئیس اتاق اصناف آمل، فرشاد ناصری رئیس اتاق اصناف بابلسر و عیسی شمیرانی نیز به‌عنوان رئیس اتاق اصناف نکا در پی برگزاری انتخابات داخلی در این شهرستان‌ها برگزیده شدند.

این گزارش حاکی است در جلسه‌ای که تعیین سمت اعضای برگزیده انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف آمل انجام شد، محمدرضا دواتگر به‌عنوان نائب رئیس اول، علی نارنجی نائب رئیس دوم، غلام‌رضا حمیدی خزانه‌دار و سیف‌الله عظیمی به‌عنوان دبیر این اتاق معرفی شد.

در بابلسر نیز علی اکبرپور به‌عنوان نائب رئیس اول، علی جعفرزاده نائب رئیس دوم، سید محسن میردرویشی دبیر و رامین عالی‌زاده به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در نکا نیز نعمت جلالی به‌عنوان نائب رئیس اول، حسین صباغ نائب رئیس دوم، حمزه جاوید دبیر و علی فروتن به‌عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

ابقای حسین لعلی در سمت ریاست اتاق اصناف بابل

در پایان برگزاری انتخابات اتاق اصناف در بابل و رقابت نفس‌گیر 21 نامزد انتخاباتی در این شهرستان در نهایت، حسین لعلی با 32 رأی، یونس ظرافت با 22 رأی، سیدمهدی تاجداران با 19 رأی، خانم فاطمه پوررضا با 19 رأی و مسعود نبی‌زاده با 18 رأی به‌عنوان منتخبان این انتخابات معرفی شدند.

در پی انصراف مهدی تاجداران به‌دلیل عضویت در جمع اعضای شورای شهر این شهرستان، جواد کبودتبار عضو اول علی‌البدل، به جمع اعضای اصلی هیئت رئیسه اتاق اصناف بابل پیوست.

جهت تعیین سمت اعضا، انتخابات داخلی این اتاق برگزار شد که بر اساس آن، حسین لعلی برای دومین دوره پیاپی به‌عنوان رئیس این اتاق برای یک دوره چهار ساله معرفی شد.

یونس ظرافت به‌عنوان نائب رئیس اول، فاطمه پوررضا نائب رئیس دوم، مسعود نبی‌زاده دبیر و جواد کبودتبار به‌عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

با برگزاری انتخابات داخلی اتاق اصناف بابل، تکلیف تعیین سمت ششمین شهر استان نیز مشخص شد.

بر اساس این گزارش، در 31 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در 11 شهر مازندران شامل شهرهای ساری، نکا، بابلسر، بابل، آمل، محمودآباد، نور، فریدونکنار، قائم‌شهر، چالوس و رامسر، انتخابات دور جدید هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف استان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند که بر اساس قانون، جهت تعیین سمت هر یک از اعضا، می‌بایست انتخابات داخلی با حضور هیئت اجرایی انجام و اعلام شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی هیأت رئیسه اتاق اصناف در ۶ شهر مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..