تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرف های منوچهر هادی درباره مدیرانی که از مدیریت فقط سانسور کردن را بلدند

منو چهر هادی کارگردان فیلم های پرفروشی چون "آینه بغل" و "من سالوادور نیستم" در صفحه شخصی اش نسبت به مشکلات مالی صدا و سیما و بی توجهی مدیران واکنش نشان داد.

منوچهر هادی: مدیران محترم آیا حقوق شما هم عقب می افتد؟منوچهر هادی در یادداشت خود نوشته است:

«با تمام وجود و با علاقه شدید صرفا برای دل مردم به تلویزیون برگشتم. خانه خودم. کاری درخور و قصه ای بی نظیر به قلم دوستانم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان. بازیگرانی که با دقت و معیار توانایی و ترجیحا نزدیک بودن به نقش انتخاب کردم و برای حضورشان در تلویزیون از اعتبارم استفاده کردم. عوامل پشت دوربین که همگی چندمین همکاری جذاب و مشترکمان را باهم تجربه می کنیم.تهیه کننده محترم که با آبرو و اعتبار شخصی کار را به روزهای پایانی نزدیک کرد. ولی به جای مدیران سازمان من و تهیه کننده باید شرمنده عوامل باشیم که به دلیل بی پولی سازمان سخت ترین روزهای زندگیمان را در این پروژه بگذرانیم. مدیران محترم کجایید که برای صبحانه و کرایه ماشین و جزئی ترین هزینه ها پول و آهی در بساط نداریم ولی برای سانسور و تحمیل سکانسهای شعاری و پیام‌های اخلاقی مورد نظرتان همگی حضور دارید. در روزهای آغازین کار دائم به ما سرمیزدین. اکنون که عوامل کارم برای اجاره عقب افتاده منزلشان از ترس رودررویی با صاحبخانه کفش‌هایشان را جلوی درب حیاط درآورده و با پای برهنه وارد منزلشان میشوند کجایید؟ مدیران محترم آیا حقوق شماهم عقب می افتد؟ آیا شده برای امرار معاشتان از همکار مدیرتان دویست هزارتومان دستی بگیرید. عوامل ما بخاطر عدم پرداختی های شما به هر دلیل مشغول اینکارندمتاسفانه، با این وضع پاهای بی قرار آخرین همکاری من با تلویزیون خواهد بود. خوشحالم در بدترین شرایط مالی سازمان بهترین کار نمایشی خودم را ساختم البته با کمک و غیرت تک تک همکارانم. آری از این بابت خوشحالم که مردم سریالی بی نظیر خواهند دید سریالی که با بی مهری سازمان اما با غیرت و تعصب عوامل برای مردم شریف کشورم ساخته شد. جناب آقای علی عسگری ریاست محترم سازمان به داد عوامل پشت دوربین در سریال‌ها برسید.

پست اینستاگرام منوچهر هادی

پست اینستاگرام منوچهر هادی

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی منوچهر هادی

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرف های منوچهر هادی درباره مدیرانی که از مدیریت فقط سانسور کردن را بلدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..