تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dumpster Image & Video Restore Premium 2.16.282t بازیابی عکس و ف

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Dumpster Premium یکی از بهترین برنامه ها در زمینه بازگشت فایل، عکس، موزیک، فیلم و ... است. این نرم افزار همانند Recycle Bin (سطل زباله ویندوز) عمل می‌کند.

پس از این که شما فایلی را حذف کنید، یک نسخه از آن در این نرم افزار باقی می‌ماند و در صورت نیاز دوباره به آن فایل، می‌توانید با مراجعه به نرم افزار Dumpster Premium آن را بازیابی کنید. این نرم افزار با بیش از 10 میلیون بار دانلود، عنوان محبوب‌تربن نرم افزار در ز مینه بازیابی اطلاعات را بدست آورده و در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کرده است.  Dumpster Premium ویژگی های نرم افزار Dumpster Premium:
بازیابی آسان و سریع اطلاعات حذف شده بدون نیاز به روت بودن دستگاه – عملکرد بهتر در حالت روت بدون نیاز به اینترنت برای بازیابی اطلاعات پیش نمایش برای تمامی فایل های موجود پاکسازی آشغال ها در یک دوره زمانی معین امکان بازیابی برنامه ها و بازی های حذف شده

تصاویری از  محیط برنامه

    Dumpster Premium Dumpster Premium Dumpster Premium

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Dumpster Premium 2.16؛ برنامه کاربردی سطل زباله آندروید
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 13 مگابايت

نسخه: 2.16.282t

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dumpster Image & Video Restore Premium 2.16.282t بازیابی عکس و ف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..