تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر و مشخصات لورفته گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال

تصویر و مشخصات لورفته گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال

فناوری اطلاعات > سخت افزار - با نزدیک شدن موعد رونمایی از پرچم‌داران 2018 گوگل، اطلاعات و تصاویر گوشی‌های جدید لو می‌رود!

به گزارش خبرآنلاین، گفته می‌شود امسال به‌غیراز دوگوشی جدید، شاهد عرضه یک گوشی میان رده نیز باقیمت پایین از سوی گوگل خواهیم بود که در کنار پیکسل 3 و 3 ایکس ال راهی بازار خواهد شد.{لینک}

همچنین گفته می‌شود گوشی بزرگ‌تر یعنی 3 ایکس ال مجهز به اولد ساخت ال‌جی است. این گوشی دو دوربین سلفی در جلو دارد و نمایشگر ناچ دار (شکاف بالای اسکرین) آن متفاوت از نسل پیشین تعریف‌شده است. البته گوشی گوگل پیکسل 3 ناچ دار نخواهد بود و به‌صورت معمولی طراحی‌شده است.

گوشی پیکسل 3 در سایز 5.3 اینچی و گوشی 3 ایکس ال نیز در سایز 6.2 اینچی تعریف‌شده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر و مشخصات لورفته گوگل پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..