تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم بازخوانی مهمترین اصول اندیشه امام خمینی(ره)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: بازخوانی مهمترین اصول اندیشه امام خمینی(ره) از تحریف امام(ره) و سخن ایشان جلوگیری می کند و جامعه را در مسیر حرکت و پیشرفت و عدالت سرعت می دهد.

لزوم بازخوانی مهمترین اصول اندیشه امام خمینی(ره) برای جلوگیری از تحریف شخصیت ایشانحجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: اهداف امام خمینی(ره) در واقع همان احیای ارزش‌ها و اصول ایشان بود یا همان آرمان‌ها و شعارهای انقلاب که در این زمینه بحث زیاد شده است، اما شخصیت بزرگ امام(ره)خوشبختانه بطور روزافزون در دنیا شناخته می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از دانشمندان و بزرگان جهان، از فکر و شخصیت و راه امام(ره) به خوبی یاد می‌کنند، افزود: امام(ره) درواقع یک چهره جهانی شده و در بسیاری از کشورها لقب امام مستضعفان به خود گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: امروز می‌بینیم در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی فرامنطقه ای، فکر و راه امام(ره) در محافل علمی و رسانه‌ای بحث می‌شود یا عکس و نام و یاد امام(ره) در بسیاری از نشست‌ها و تجمعات حق طلبانه مطرح است.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به دنیا عنوان کرد: به طور قطع بسیاری از بیداری‌ها و جبهه‌ها و گروه‌های مقاومت در منطقه به تأسی و هدایت جمهوری اسلامی شکل گرفته و این صدور انقلاب است.

عبدی تأکید کرد: در دنیا گفتمان انقلاب و امام(ره) مطرح است و دشمنی و تلاش بی‌سابقه دشمن برای محو و بی اثر کردن این گفتمان در دنیا نشان می‌دهد که انقلاب در چه سطحی در دنیا نفوذ دارد؛ البته متاسفانه برخی رفتارها و ناهمسویی‌ها از طرف مسئولین با انقلاب و گفتمان نظام باعث می شود گاهی سرعت نفوذ انقلاب کاهش پیدا کند یا اینکه تحریف و استحاله صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اگر چه گفتمان و حرکت نظام در دنیا توسط رهبر انقلاب و مردم پیگیری می‌شود اما اگر مسئولان کشور در قشرها و زمینه‌های مختلف، با نظام و رهبری و ارزش‌های دینی و انقلابی همراهی کنند به طور قطع صدور انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی به سرعت تحقق خواهد یافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدارهای اخیرشان، گفت: انقلاب ما از روز اول با شعارها و آرمان‌هایی شکل گرفت که این آرمان‌ها هنوز هم طراوت خود را دارد و بسیاری از این شعارها محقق شده است از جمله استقلال،آزادی، جمهوریت، اسلامیت نظام و مردمسالاری؛ اینها شعارهایی ست که به خوبی محقق شده است، البته ایشان فرمودند  برخی شعارها و اصول مثل عدالت، باندازه پیشرفت کشور محقق نشده و عقب ماندگی داریم اما این به این معنا نیست که در عدالت کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: اهداف امام(ره) و انقلاب تا حد قابل قبول و مناسبی محقق شده است اما در برخی زمینه‌ها نقطه ضعف هست که به همت مردم و مسئولان رفع خواهد شد.

عبدی با بیان اینکه نظر و دیدگاه امام(ره) در زمینه استکبار برای کسی مبهم نیست، گفت: هیچ صفحه ای از صحیفه نور از موضوع استکبارستیزی و نفی و مبارزه با استکبار خالی نیست؛ استکبارستیزی امام(ره) جزو اصول و منش ذاتی امام(ره) در سراسر زندگی ایشان بود و هرگونه ادعایی بر خلاف این موضوع، مسخره و غیرقابل قبول است.

وی یادآور شد: سخنانی که برخی‌ها جدیدا مطرح کردند و چیزهایی که به امام(ره) نسبت دادند در واقع دروغ و تهمتی است که بعید است جز خودشان کسی این حرف‌ها را باور کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: کسی که عنوان می کند امام (ره) به دنبال مذاکره بود یا مخالف شعار «مرگ برآمریکا» است، یا خودش را به حماقت زده یا مخاطب خود را احمق فرض می‌کند؛ امام(ره) شخصاً قید کردند که فقط نوشته یا صوت سخنان من معتبر است و بارها تصریح کردند که اگرهمه آمریکا مسلمان شوند و بالای گلدسته‌ها صدای اذان بلند شود باز ما دست از شعار «مرگ بر آمریکا» بر نمی‌داریم مگر اینکه آدم شود و از خوی استکباری خود دست بردارد؛ البته می بینیم که هنوز این خوی استکباری در آمریکا وجود دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر غفلت شود یا راه امام(ره) فراموش یا تحریف شود ما سیلی می‌خوریم، گفت: به طور قطع بسیاری از مشکلات امروز کشور به خاطر دوری از راه و کلام امام(ره) و رهبری است.

عبدی با بیان اینکه حضرت آقا چند سال است که سیاست اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند، ادامه داد: شعارهای اقتصادی چند سال اخیر را باید ببینیم و اینکه تا چه میزان مسئولین فرامین رهبری را مد نظر قرار دادند؟ به همان میزان موفق شدیم؛ به نظر می رسد برای برخی مسئولان، گفته‌ها و وعده‌های آمریکایی‌ها و غربی‌ها بیشتر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اهمیت دارد، این دیدگاه باید اصلاح شود تا جامعه نیز اصلاح شود.

عبدی ابراز داشت: بازخوانی مهمترین اصول اندیشه امام خمینی(ره) از تحریف امام(ره) و سخن ایشان جلوگیری می کند و جامعه را در مسیر حرکت و پیشرفت و عدالت سرعت می دهد و آن اصول عبارت است از اثبات اسلام ناب محمدی، نفی اسلام آمریکایی،اعتماد به وعده‌های الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر جهانی و اعتقاد به اراده و نیروی مردم و حمایت از مظلومان و مستکبران و تکیه بر وحدت ملی، نفی سلطه پذیری و اعتقاد به استقلال ملی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم بازخوانی مهمترین اصول اندیشه امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..