تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام خمینی(ره) مختص قشر خاصی نبود

امام خمینی(ره) مختص قشر خاصی نبودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در شهرستان رزن برگزار شد.

امام جمعه رزن در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) به یاری خداوند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده افزود: لشکرهای قدرتمند جهان پیش امام(ره) به زانو درآمدند و این به‌خاطر کمک باری تعالی و حمایت مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود.

وی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در مراسم یادبود امام نشان‌دهنده آن است که امام خمینی(ره) برای همه بود و مختص قشر خاصی نبود.

امام جمعه رزن یادآور شد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری این کشور بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جایی از جهان شناخته شده نیست و کشور ما تا ابد مدیون امام خمینی(ره) است و به لطف خدا تا ظهور امام زمان(عج) انقلاب ما پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/خ

 امام خمینی(ره) برای همه بود و مختص قشر خاصی نبود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام خمینی(ره) مختص قشر خاصی نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..