تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی روشنفکران همراه با دشمن به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستند

برخی روشنفکران همراه با دشمن به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  حجت الاسلام نصراله پژمان فر در مراسم بزرگداشت ۲۹ سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تربت جام افزود: امام با پشتوانه مردم تهدیدات دشمن را تبدیل به فرصت کرد وامروز احساس مسئولیت کردن در مقابل دستاورد‌های انقلاب مهمترین پشتوانه برای کشور است و حل مسائل کشور در سیاست تنش زدایی نیست بلکه در تحریم زدایی است.

وی گفت مسئولان اجرایی باید در رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و تنش‌ها تلاش کنند، چون بیکاری درکشور تبدیل به خوره شده است.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی افزود: راه حل مسائل کشور با تکیه برخودمان صورت میگیرد و دشمنان دست بردار از نظام اسلامی نیستند و بدنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی هستند تا اهداف خود را تعقیب کنند و به بهانه‌های مختلف بدنبال ایجاد شکاف هستند.

حجت الاسلام پژمان فر افزود:  حضرت امام بین مسلمانان هیچ تفاوتی قائل نبود و وحدت را بعنوان یک تاکتیک و حل مشکلات نمی‌دانست بلکه امام بعنوان یک راهبرد و مسئله اساسی به این موضوع نگاه می‌کرد و وحدت واقعی را در جامعه شکل داد.

وی با اشاره به سالگرد قیام خونین۱۵ خرداد گفت: حضرت امام در مقابل دوجریان غرب و شرق با پشتوانه مردم ولایی ایستاد و مسیر گفتمان را برای بشر ترسیم کرد که بشریت را از گمراهی نجات داد که آثار و برکات آن مشهود است.

حجت الاسلام پژمان فر افزود: امروز در تمام دنیا به بذکت خون شهدا و تلاش و ایثارگری‌ها گفتمان امام مخاطبین بسیاری را در دنیا جذب کرده است که دشمن با تبلیغات گوناگون بدنبال جریان اسلام هراسی است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی نگران موج اسلام خواهی است و برای نجات خود صف آرایی می‌کند و تحریم‌ها را تحمیل کرده است و انقلاب اسلامی باتکیه بر مردم بزرگترین تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

انتهای پیام //ز. ج.


برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی روشنفکران همراه با دشمن به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..