تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه ویژه مسئولان به وصیت نامه امام خمینی(ره)/ آنچه که امروز رهبری انقلاب برای ما ترسیم می کند همان سیره و روش امام راحل است

ساعت: 09:29 منتشر شده در مورخ: 1397/03/14 شناسه خبر: 1370250

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به وصیت نامه ارزشمند امام خمینی(ره) گفت: سالروز بزرگداشت مقام امام راحل فرصتی برای تبیین اندیشه های انقلابی به جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره  به اینکه امام خمینی(ره) شخصی فیلسوف و عالم بودند، گفت: وی در عین حال یک فردی خود ساخته، سیاست مدار و مجاهد بود چراکه وی علاوه بر اینکه علم وتقوا داشت نسبت به اوضاع و شرایط زما آگاه و عارف بود.

وی، با بیان اینکه امام خمینی(ره) در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است، گفت: ایشان از زمانی که مبارزه را آغاز کرده است در راه اسلام و تحقق حاکمیت اسلامی با طاغوت های زمان به مقابله پرداخته است و از همان ابتدا در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی کوشیده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پایان ۸ سال دفاع مقدس بر پیشرفت جمهوری اسلامی تاکیدداشته و با همه دشمنان و بیگانگان سرسختانه به جهاد و مبارزه پرداخته اند.

وی، با تاکید براینکه شخصیت والای امام راحل از ابعاد مختلف مورد بررسی است، گفت: اما امروز جوانان باید از جامعیت امام الگوگیری کرده و در عین داشتن علم و تقوا در راستای جهاد و مقابله با شرق و غرب گام بردارند چراکه امام راحل نیز تا پایان عمر یک سیاست مداربوده و بر عهد جهاد و مبارزه باقی ماند.

حجت الاسلام شبستری با اشاره به بیانات نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهارداشت: امروز بهترین شیوه در عمل به خط امام بی شک پیروی از دستورات و سیره روشن آنان بزرگوار است می توان با پیشی گرفتن وصیت نامه ارزشمند و الهی، سیاسی به آرمان ها جمهوری اسلامی جامعه عمل بپوشانیم.

وی، عنوان کرد: در هیچ کدام از قسمت های این وصیت نامه مستضعفان وفقرا فراموش نشده و رسیدگی به شرایط فقرا از اولویت های مسئولان بیان شده اما همچنین مسئولان باید از عمل به وظایف خود کوتاهی نکرده و در مقابل دشمنان از ازش و مدارا دوری کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد:  امروز نیز مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام راحل (ره) کشتی انقلاب را سکانداری می کنند و نظام را در مسیر نورانی امام هدایت کرده و در تداوم راه امام خمینی (ره) با وجود دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان هوشمندانه و مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده و عزت اسلامی ملت ایران را به جهان شناسانده اند.

وی، با تاکید براینکه مسئولان باید به وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) توجه کنند، گفت: آنچه که امروز رهبری انقلاب برای ما ترسیم می کند همان سیره و روش امام راحل است و عدم اعتماد به دشمنان و دوری از اجانب خط مبارک و نورانی امام راحل بوده است.

حجت الاسلام شبستری، گفت: ایام گرامیداشت سالگرد امام راحل فرصت مناسبی است تا اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان بازخوانی و شخصیت ناب امام به آنها معرفی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه ویژه مسئولان به وصیت نامه امام خمینی(ره)/ آنچه که امروز رهبری انقلاب برای ما ترسیم می کند همان سیره و روش امام راحل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..