تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵گرفتار در سیل در استان قزوین نجات یافتند

علی رحمانی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی های شب گذشته در این منطقه باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی رودخانه و بسته شدن مسیر شده بود که تعدادی از اهالی روستا و کارکنان شرکت های شهرک صنعتی آراسنج گرفتار شدند.
وی اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر به همراه نیروهای شهرداری ، فرمانداری و اهالی روستای آراسنج جداگانه اقدامات لازم رابرای امداد رسانی به انجام رساندند.
رحمانی بیان کرد: عملیات امداد و نجات درروستای آراسنج صورت پذیرفت ودر مجموع ۲۵نفرکه در سیل گرفتار شده بودند نجات یافتند.
وی ادامه داد: طغیان این رودخانه و ایجاد آبگرفتگی در این منطقه بی سابقه بوده و تا کنون شاهد چنین حوادثی نبوده ایم و علاوه بر گرفتار شدن افراد سیل خساراتی را نیز به دنبال داشته است .
ایرج زاهد پور مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز ضمن تایید نجات ۲۵نفر از سیل زدگان در منطقه آراسنج گفت : در حال حاضر برآورد خسارت وارد شده به این منطقه در دست بررسی است چرا که این اتفاق به طور قطع خسارت هایی را نیز به دنبال داشته است.
شهرک صنعتی آرا سنج در کیلومتر پنج جاده بوئین زهرا – ساوه واقع شده و به عنوان سومین شهرک صنعتی استان قزوین در سال ۱۳۷۸ به تصویب هیات دولت رسیده است.
در حال حاصر ۱۳۲ واحد صنعتی در این شهرک استقرار دارند که ۷۲ واحد پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.
شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۰ کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.
۶۰۱۲/۷۳۹۰

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵گرفتار در سیل در استان قزوین نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..