تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره تهیه‌کننده «لاتاری» از روز رحلت امام خمینی (ره)/ عکس

خاطره تهیه‌کننده «لاتاری» از روز رحلت امام خمینی (ره)/ عکس

فرهنگ > سینما - سیدمحمود رضوی از حال و هوای محله دوران کودکی‌اش در روز 14 خرداد سال 68 نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم «لاتاری» با انتشار عکسی از امام خمینی در اینستاگرام نوشت: «تنها ٩ سال داشتم اما كلاس پنجم دبستان بودم، دیشب قبل از خواب اخبار گفته بود كه برای امام دعا كنيد، با همان كم سن و سالی امام خمینی برای من هم امام بود.

امتحان نهایی داشتم و صبح زود برای درس خواندن بیدار شده بودم، ساعت از ۶ گذشته بود بین درس خواندنها رفتم نان بگیرم، رادیو قرآن پخش میکرد، مرحوم علی آقا شاطر حزب اللهی و رزمنده محل بیقرار بود، به همه توضیح میداد که امروز رادیو هیچ برنامه ای غیر از قرآن پخش نکرده، چشم همه نگران میشد.

به خانه برگشتم، ساعت ۷ شد و آقای حیاتی گفت آنچیزی را که هیچ کس دوست نداشت بشنود. آری روح خدا به خدا پیوست، خانه ما پر از اشک و گریه بود، سیاهی ها از کمد درآمد و بیرق سیاه بر سر در خانه نصب، کم کم همه ی کوچه سیاه پوش شد ، حتی آقای آذری خانواده متجدد محل هم آمد در خانه ما و سیاهی خواست. سر در خانه ی آنها هم سیاه پوش امام شد.

این مردم باوفا برای امام خمینی که نائب الامام بود سنگ تمام گذاشتند، امروز فکر میکردم اگر این مردم ۱۹ رمضان سال ۴۰ هجری در کوفه بودند برای امیرالمومنین (ع) چه میکردند؟ پشت درب منزل امام مسلمین در کوفه چه خبر میشد؟»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره تهیه‌کننده «لاتاری» از روز رحلت امام خمینی (ره)/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..