تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود FotMob World Cup 2018 Pro 75.0.4905.20180604 – اپلیکیشن پیگیری نتایج فوتبال اندروید + آنلاک

دانلود امروز 56+

آخرین آپدیت دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

7

نسخه 75.0.4905.20180604

دوست داشتن 18

Soccer Scores Pro – FotMob Full Unlocked اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از 50 میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است و از پردانلودترین و محبوب ترین نرم افزارهای اطلاع رسانی نتایج فوتبال برای اندروید است! با این برنامه می توانید تمامی اطلاعات هر لیگ و یا تیمی را که مایلید به صورت کامل مشاهده کنید و تیم های مورد علاقه ی خود را در لیست علاقه مندی ها قرار بدهید تا وضعیت امتیازات، اطلاع رسانی زنده مسابقات در حال انجام و … را به صورت آلارم اطلاع رسانی، به شما اطلاع دهد! از ویژگی های برنامه نیز می توان به پوشش بیش از 100 لیگ و تنها برنامه اي كه پوشش صوتی برای فوتبال را به صورت رایگان انجام مي دهد ؛ پوشش جام جهانی، لیگ برتر، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ 1، لیگ قهرمانان، سری آ، MLS، NASL و موارد ديگر همراه با تفسیر هاي مختلفي كه توسط کارشناسان فوتبال در لیگ های بزرگ انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی نوشته شده است، اشاره کرد!

برخی از ویژگی های برنامه محبوب Soccer Scores Pro – FotMob Full اندروید :

نمایش اطلاعات دقیق و ثانیه ای مسابقات فوتبال اطلاع رسانی نتایج زنده به صورت لحظه ای در استاتوس بار نمایش اطلاعات کامل فوتبال همچون تعداد گلها، تعداد کارت زرد و قرمز و .. نمایش جدول امتیازات به صورت کامل نمایش جدیدترین اخبار دنیای فوتبال به همراه عکس دارا بودن لیست علاقه مندی ها برای افزودن تیم های مورد علاقه شما دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند پشتیبانی از لیگ جمهوری اسلامی ایران

اگر دوست دارید با معروف ترین و بهترین اپلیکیشن پیگیری نتایج فوتبال برای اندروید اشنا شوید، پیشنهاد می کنیم Soccer Scores Pro – FotMob را امتحان کنید تا شما هم مثل ما از طرفداران پر و پا قرص این برنامه شوید! برای دانلود آخرین نسخه ی برنامه و مشاهده ی عکس هایی از محیط آن از فارسروید با ما همراه باشید ؛ بهتر است مجددا ذکر کنیم که نسخه ما در اصل نسخه /انلاک شده و کامل برنامه است که تمام قابلیت هایش در دسترس شما عزیزان می باشد.

تغییرات نسخه ی v75.0.4905.20180604 :

* اضافه شدن ویژگی جدید حالت افلاین + بهینه سازیهای مختلف .

دانلود Soccer Scores Pro – FotMob - پیگیری نتایج فوتبال اندروید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود FotMob World Cup 2018 Pro 75.0.4905.20180604 – اپلیکیشن پیگیری نتایج فوتبال اندروید + آنلاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..