تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین، قانون اقدام متقابل علیه آمریکا را امضا کرد

خبرگزاری مهر: به نقل از تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه قانون اقدام متقابل علیه آمریکا و متحدانش را امضا کرد.

هدف از تصویب این لایحه، دفاع از حاکمیت روسیه در برابر اقدامات خصمانه واشنگتن و دیگر کشورهای خارجی اعلام شده است که مجموعه ای از تحریم های اقتصادی را علیه مسکو اعمال کرده اند.

این در حالی است که مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که این کشور در شرف اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت‌های اروپایی مشارکت‌کننده در پروژه خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا است.

گفته می‌شود مقامات آمریکایی همچنان در پی یافتن راه‌حل‌هایی برای توقف این پروژه‌ که به «نورد استریم ۲» شناخته می‌شود، هستند. احداث این خط لوله انتقال گاز به معنای فراهم آوردن گاز روسیه برای قلب اروپا است. چهره‌های کلیدی دولت ترامپ در حال حاضر به تحریم به عنوان یک گزینه بسیار محتمل در این راستا می‌نگرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین، قانون اقدام متقابل علیه آمریکا را امضا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..