تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع الاطراف بود

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک عبارت کوتاه امام خمینی (ره) را یک شخصیت جامع الاطراف که تمام پاردوکس‌ها را در درون خود حل کرده بود، می‌توان نام برد و این ویژگی امام راحل، ایشان را بالنده و تاریخ ساز کرده است.

اردشیر نوریان در گفت و گویی اظهار کرد: از سال 42 جرقه‌های اولیه انقلاب اسلامی زده شد و سه عنصر اصلی در چهل ساله شدن آن، نقش داشتند.

وی رهبری امام راحل با ویژگی‌ها، افکار و ایده‌های تمام عیار را نخستین عامل داست و افزود: امام راحل یک رهبر کاریزماتیک،پیشرو و نظریه پرداز بودند.

نوریان حضور حماسی مردم به صورت همه جانبه در کنار رهبری را دومین عامل عنوان کرد و گفت: عنصر ایدئولوژی که عنصر تفکر و دیدگاه است در تمام کتاب‌ها و مکتوبات امام راحل در قالب تئوری حکومت اسلامی متجلی شده و مردم هم به عنوان پایه دوم، با اتحاد کامل و راسخ به این ایده حکومتی تا خلق حماسه بزرگ قرن که انقلاب اسلامی بود، محکم ایستادند.

وی تاکید کرد: پس از رحلت بنیانگذار انقلاب، مقام معظم رهبری همان نقش را به همان شایستگی ادامه دادند و مردم نیز کماکان در صحنه هستند و تئوری حکومت به قوت خود باقی است بنابراین انقلاب بالنده پیش می‌رود.

نوریان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در عین اینکه یک فقیه و اسلام شناس بودند یک عارف تمام عیار بود، تصریح کرد: ایشان یک سیاست‌مدار برجسته، زیرک و اخلاق مدار بودند که در عین مهربانی یک رهبر با ثلابت، دشمن شکن و مقتدر بود.

وی ادامه داد: در یک عبارت کوتاه ایشان را یک شخصیت جامع الاطراف که تمام پاردوکس‌ها را در درون خود حل کرده بود، می‌توان نام برد و این ویژگی امام راحل، ایشان را بالنده و تاریخ ساز کرده است.

نوریان اظهار کرد: تمام کسانی که دل در گرو افکار و باورهای امام راحل دارند، باید کماکان تمام تلاش خود را کنند تا روز به روز این عقاید و ایده‌ها در جامعه به شکل صحیح، منطقی و اصولی ترویج یافته و برای نسل‌های آینده در قول و عمل مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد که این مهم‌ترین وظیفه است.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام اصول را ضمن التزام عملی، به نسل‌های آینده به شکل صحیح ترویج داد و با ایثار و جان فشانی در مسیری که امام راحل تبیین کرده، انقلاب را پیش برد.

نوریان گفت: بیت امام خمینی (ره) یادگار ایشان و حفظ حرمت آن در درجه نخست بر عهده یاران بنیانگذار انقلاب، در درجه دوم تکلیف عموم مردم و پس از آن بر عهده نسل‌های دوم، سوم و چهارم و... انقلاب است که با پیدا کردن شناخت عمیق و کامل از شخصیت و باورهای ایشان بتوانند آن مسیری که امام راحل مد نظر داشت را ادامه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع الاطراف بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..