تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع رژلب و ویژگی های آن ها چیست ؟

انواع رژلب

انواع رژلب

رژلب جزءیکی از لوازم آرایشی خانم ها ست .که در سال های اخیر نوع های جدیدی به اضافه شده است . .رژلب از نظر مایع و جامد بودن و بافت آن تقسیم بندی می شوند .داشتن شناخت از انواع رژلب شما در داشتن یک آرایش حرفه ای و درست راهنمایی می کند .هرکدام از انواع رژلب ویژگیهای مخصوص به خود دارند .که در اینجا با آنها آشنا می شوید .پس با ما در مد و زیبایی نسیم فان همراه باشید .

انواع رژلب

انواع رژلب (شفاف )

رژ لب شفاف ویژگی آن 

رژلب شفاف پوشش کامل و رنگ خاصی ندارد .اگر رنگی هم داشته باشد فقط سایه ای از آن روی لب باقی می ماند .و بیشتر باعث شفاف و زیباتر شدن لب می شود .رژلب شفاف بیشتر برای آرایش روزمره مورد استفاده قرار می گیرد چون باعث شادابی و طراوت چهره می شود .حاوی روغن های است که از خشک شدن لب در طول روز جلوگیری می کند .ماندگاری آن کم است و باید زود به زود تجدید شود .می توان از این نوع رژلب نیز برای آرایش مجلسی نیز استفاده کرد .چون حالت براق و شادابی به لبها می بخشد .

انواع رژلب

انواع رژلب

بیشتر بدانید :راه های پروتز لب در خانه 

رژ لب کرمی و ویژگی آن 

رژ لب کرمی نسبت به رژ لب شفاف پوشش بهتری دارد و بافت خاصی را روی لب به وجود می آورد . که با درخشش و برق هم همراه است. و باعث تقویت و برجسته به نظر رسیدن لب ها میشوند

رژ لب کرمی با مواد معدنی مفید و تغذیه کننده بافت لب مثل ویتامین E و آلوئه همراه است که باعث لطافت و تقویت بافت لب می‌شود.رژِلب شفاف ترکیبات روغنی بیشتری دارد و رژلب کرمی ترکیبات مومی بیشتری دارد و این باعث پوشش بیشتر و ماندگاری بهتر بر روی لب است .استفاده از این نوع رژلب بیشتر در موقعیت های غیر رسمی مثل گردش در شهر و موقعیت های رسمی (در رنگ های ملایم و نزدیک به رنگ لب )و حتی مهمانی ها و مجالس (در زنگ های تند و مجلسی )استفاده کرد .

انواع رژلب (برق لب )

انواع رژلب (برق لب )

برق لب و ویژگی آن 

برق لب یکی از رژلب های مایع است .باعث براق شدن لب ها می شود و زیبایی خاصی به آنها می دهد .اکنون در مد لهای مختلف وجود دارد بی رنگ و رنگی نوع بی رنگ آن برای درخشش رژلب جامد بر روی آن زده می شود . . بیشتر در فصل گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد .چون رژلب کرمی و مات برای فصل بهار و تابستان مناسب نیستند .مناسب برای جوانان و نوجوانان است .

شاید برایتان جالب باشد تهیه رژلب طبیعی در منزل 

رژ لب مات و ویژگی ان 

رژلب مات از محبوب ترین رژلب در بین خانم ها است .چون پوشش رنگی کاملی را روی لب ایجاد می کند و بافتی مات به لب ا می دهد .این نوع رژ لب از نظر رنگدانه‌ای بسیار غنی است و ماندگاری بالایی هم دارد. م یتوانید از این رژ لب در مجاس استفاده کنید زیرا آرایش شما را حرفه ای می کند .خطوط آرایش شما را واضح و تمیز و جذاب نشان می‌دهد.اما این نکته را به خاطر داشته باشید که رژ لب مات باعث خشکی لب‌ها می‌شود و کسانی که پوست خشک دارند بهتر است از این نوع رژ لب استفاده نکنند و حتی الامکان از برق لب روی آن استفاده کنند تا چند ساعت پس از آرایش لب‌ها خشک و پوسته پوسته نشوند.

انواع رژلب

انواع رژلب (مایع )

 لاک لب و ویزگی ان 

تینت لب یا لاک لب ترکیب و فرمولی بسیار نزدیک به رژ لب مات دارد و رنگ رژ را روی لب با کمترین میزان براقی به وجود می‌آورد. لاک لب ماندگاری بسیار بالایی دارد و ساختار آن از نوع رژ لب مایع است که نباید با برق لب اشتباه گرفته شود چون ماندگاری برق لب نسبت به لاک و تینت لب بسیار کمتر است. لاک لب طوری طراحی شده است که لب را به خوبی رنگی می‌کند و در طول روز نیاز به تجدید ندارد در نتیجه بهترین گزینه برای خانم‌هایی است که فرصت کافی برای تجدید آرایش خود ندارند و می‌خواهند در طول روز زیبا و مرتب به نظر برسند. این نوع رژ لب حداقل هشت ساعت ماندگاری دارد و حتی با غذا خوردن هم پاک نمی‌شود و با توجه به بافت خشکی که دارد لازم نیست نگران چسبیدن موها و مواد دیگر به لب باشید.

لاک‌های لب در گذشته فاقد رطوبت کافی بودند و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب در طول روز می‌شدند اما امروزه فرمول‌های جدیدی از لاک لب ارائه شده است که در کنار ماندگاری بالا باعث مرطوب ماندند لب هم می‌شوند و زیبایی آرایش شما را در طول روز تضمین می‌کنند. نکته جالب دیگر در مورد لاک لب این است که لاک لب مزه ندارد. دیگر انواع رژ لب که از موم و روغن تهیه می‌شوند مزه بدی دارند و اگر اشتباها آن‌ها را مزه کنید طعم بد آن را حس خواهید کرد در حالی که لاک لب مزه ندارد و با لیس زدن لب‌ها هیچ طعمی را حس نخواهید کرد. گذشته از همه این‌ها لاک لب روی دندان مالیده نمی‌شود و به اطراف لب نیز مالیده نمی‌شود در نتیجه می‌توانید تا انتهای روز راحت و بی‌دغدغه با آرایشی زیبا به فعالیت‌های خود بپردازید.

انواع رژلب

انواع رژلب

رژلب مایع و ویژگی آن 

رژ لب های مایع این امکان را به ما می دهند که علاوه بر آرایش لب ها با رنگ های دل انگیز و زیبا به دلیل براق بودن و گاه شیشه ای بودن این محصول در جهت ایجاد برجستگی در لب ها نیز از آن ها استفاده نماییم. در حال حاضر طیف وسیعی از رنگها در میان این محصول وجود دارد که انتخاب بدون محدودیت رنگی را برای ما فراهم کرده است.

انواع رژلب

انواع رژلب (مدادی)

رژلب های مدادی و ویژگی آن 

رژلب های مدادهایی با نوک پهن و جنس لطیف و روان است که برای استفاده آرایش  روزانه آسان و بی درد سر می باشند. در رنگ های نسبتا” تیره عرضه می شود و پوششی مخملی به لب ها می بخشند. در استفاده از این محصول نیازی به خط لب نیست.

 حجم دهنده لب

حجم دهنده لب با ایجاد سوزش و حساسیت در پوست لب شروع به حجم دادن به لب کرده و به طور موقت ایجاد برجستگی کاذب در لب ها می کند. ممکن است همین امر باعث ایجاد ضایعاتی در لب گردد، به همین دلیل است که استفاده از آن توصیه نمی گردد.حجم دهنده لب محصولی مانند برق لب می باشد.

انواع رژلب

انواع رژلب

چپ استیک و ویژگی آن 

محصول چرب و سبکی می باشد با روایح میوه ای که جهت مراقبت از پوست لب های شما عرضه می شود و رطوبت و چربی مورد نیاز را به لب ها می بخشد. این محصول بسیار سبک ، لطیف و خوش رایحه است که حس طراوت را به لب های شما باز میگرداند.

گروه مد و زیبایی نسیم فان 

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع رژلب و ویژگی های آن ها چیست ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..