تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشخیص اسهال نوزاد، چطور بفهمم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من یه دختر ۲ ماه و ۵ روزه دارم. سرماخورده. مدفوعش کاملا زرد هست ولی خیلی شل هستش. در طول روزم فقط ۱ بار دفع داره و اینکه قبلا داخل مدفوعش تیکه هایی خیلی کوچیک سفت بود که میگن توی مدفوع نوزاد باید باشه اما حالا نیست و مدفوعش مثل یه آب زرد رنگ که یه کم غلظت داره شده. به نظر شما با اینکه فقط یک بار در روز دفع داره میشه بهش گفت اسهال؟

 

 پاسخ دکتر محمد زنوزی راد، متخصص کودکان:

دوست عزیز خیر. مهمترین نکته در مدفوع نوزاد دیدن خلط غیر طبیعی و یا خون است که نیاز به پیگیری دارد وگرنه سایر علائم در مدفوع قابل قبول است.مثلا اگر تعداد دفعات مدفوع نوزاد 2 تا 3 بار بوده و یکباره به 5 بار در روز رسیده خیلی نشانه اسهال نیست.     با تغذیه از شیر مادر می توان به طور قطع مشکلات گوارشی نوزاد را حل کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشخیص اسهال نوزاد، چطور بفهمم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..