تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محافظ پستان برای شیردهی، ضرر نداره؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من بچه سه ماهه دارم که تا حالا خودم بهش شیر میدادم و هر وقت کم بود کمکی شیر خشک میدادم، الان متاسفانه مستقیما سینه خودم رو نمیگیره ولی با محافظ سینه میگیره، می خواستم بدونم استفاده از محافظ در دراز مدت باعث کم شدن شیر نمیشه؟ 

پاسخ دکتر محمد زنوزی راد، متخصص کودکان:

 دوست عزیز با یادگیری یک سری تکنیک به هنگام شیر دادن به نوزاد می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.لازم است که گاهی نوک پستان را بدون مصرف شیر در دهان شیر خوار قرار دهید تا نوزاد شیوه مکیدن را به درستی یاد بگیرد.استمرار و سر سختی مادر برای تغذیه نوزاد با شیر خودش باعث می شود که غدد شیر دهی شیر کافی را تولید کرده و مادر و نوزاد دچار مشکل نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محافظ پستان برای شیردهی، ضرر نداره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..