تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح سه تصفیه خانه در کردستان در سال جاری

سه تصفیه خانه در کردستان امسال وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: از ۴۰ تصفیه خانه‌ای که قرار است تا پایان سال جاری در کشور ساخته و وارد مدار شود، سه تصفیه خانه آن در کردستان است.افتتاح سه تصفیه خانه در کردستان  در سال جاری
محمدی با اشاره به اینکه این تصفیه خانه‌ها درشهر‌های کامیاران، بیجار و یاسوکند قرار دارند، افزود: این سه واحد تصفیه خانه‌های فاضلاب هستند.
وی به پیشرفت ۸۰ درصدی تصفیه خانه فاضلاب کامیاران اشاره کرد و گفت: تاکنون برای این پروژه ۱۷ میلیارد تومان هزینه و برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد دیگر نیاز است.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری کردستان با بیان اینکه در سال جاری وزارت نیرو برای این پروژه ۹ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است، افزود: برای افتتاح آن در پایان ساری جاری مشکلی وجود ندارد.
وی مهمترین کارکرد این پروژه را زیست محیطی دانست و گفت: پساب تولید شده در این تصفیه خانه برای مصارف کشاورزی مفید است و ظرفیت تامین آب ۴۰۰ هکتار زمین را دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح سه تصفیه خانه در کردستان در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..