تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه براونی کدو تنبل

براونی کدوتنبل یکی از انتخاب هاش دلچسب و خوشمزه برای عصرانه است و طعمی متفاوت دارد.

مواد لازم برای براونی کدو تنبل شکلات رنده شده  115 گرم کره مکعبی خرد شده  سه چهارم فنجان شکر 1 و یک چهارم فنجان تخم مرغ بزرگ 3 عدد عصاره وانیل  1 ق چ نمک  یک چهارم ق چ آرد   1 فنجان مواد لازم برای پوره کدو تنبل پنیر خامه ای نرم  115 گرم پوره کدو تنبل  نصف فنجان شکر      یک چهارم فنجان ادویه پای کدو تنبل  1 و نیم ق چ عصاره وانیل  نصف ق چ مواد لازم برای گاناش شکلات رنده شده  115 گرم خامه  نصف فنجان طرز تهیه براونی کدو تنبل طرز تهیه براونی کدو تنبل

دمای فر را بر روی 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود. سینی فر 20 سانتی را با کاغذ روغنی بپوشانید. شکلات و کره را در ظرفی روی بخار آب داغ بگذارید تا ذوب شود.کمی که حراراتش کم شد به آن شکر، تخمر مرغ، وانیل و نمک را اضافه کنید و مخلوط کنید و به آرامی آرد را هم اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدست ایجاد شود.

مواد پوره کدوتنبل را با هم مخلوط نمایید و درون غذاساز بریزید تا با هم مخلوط و یکدست شوند.

حدود 75 درصد از خمیر را کف سینی بریزید و صاف کنید. ترکیب پوره کدو تنبل را به آرامی و قاشق قاشق و جدا از هم بر روی خمیر شکلاتی قرار بدهید. با قاشق بین پوره های باقیمانده خمیر شکلاتی قرار بدهید و با یک خلال دندان و یا چاقو در جهات مختلف روی خمیر بکشید تا پوره و خمیر شکلاتی درون هم بروند و روی نان شما طرح زیبایی بگیرد.

براونی را حدود نیم ساعت درون فر قرار بدهید. بعد از اینکه خوب خنک شد برای تهیه گاناش روی بروانی، خامه را روی حرارت بگذاریت تا داغ بشود ولی جوش نیاید سپس روی شگلات ها بریزید و بگذارید تا 3 دقیقه بماند و هم بزنید تا شکلات خوب ذوب شود و یکدست شود و روی براونی را با گاناش شکلاتی بپوشانید و سپس برش بزنید.

طرز تهیه براونی کدو تنبل نکات تکمیلی در مورد براونی کدو تنبل

براونی کدوتنبل جزو دسته کیک و شیرینی می باشد. می توانید این کیک را در حدود 25 دقیقه آماده کنید و نیم ساعت بپزید. این شیرینی را می توانید به عنوان میان وعده و یا دسر میل کنید. دستور تهیه ما برای  نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه براونی کدو تنبل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..