تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان ATR به پزشکی قانونی منتقل شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امان‌الله جهانبین مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران-یاسوج در قالب ۳ بسته با بالگرد از ارتفاعات دنا انتقال و به پزشکی قانونی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ادامه دارد، عنوان کرد: هم اکنون ۵۱ امدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیرو‌های مردمی در ارتفاعات دنا به صورت شب مانی مشغول جست‌وجوی پیکر جانباختگان هستند.

جهانبین با اشاره به اینکه بقایای کشف شده در قالب نیم تنه هستند، ادامه داد: امیدوارم بزودی با پیدا شدن بقایای تمام جانباختگان در ارتفاعات قله "نغل پازن پیر" شاهد پایان عملیات در دنا باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون بیش از ۳۵۰ بافت انسانی مجزا به پزشکی قانونی منتقل شده که جسد ۳۵ نفر از جانباختگان تحویل خانواده‌ها شده است.

انتهای پیام/پ

کشف بقایای پیکر جانباختگان ATR 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان ATR به پزشکی قانونی منتقل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..