تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک تن و ۷۵۸ کیلوگرم تریاک در آب‌های ساحلی بندر ماهشهر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر گفت : مأموران دریابانی شهرستان بندر ماهشهر موفق به کشف و ضبط یک تن و ۷۵۸ کیلوگرم تریاک شدند. همچنین مأموران این پایگاه ماه گذشته نیز از یک فروند شناور، ۷۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرده بودند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی شهرستان تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت منطقه به کار بسته‌اند، افزود: متهمان این پرونده شناسایی شده‌اند و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: مأموران نیروی انتظامی ماه گذشته نیز موفق به کشف و ضبط یک تن و ۱۳۸ کیلوگرم تریاک در بندر مجیدیه شده بودند و این نشان از اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی بر فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ دارد.

بیرانوند بیان کرد: شورای تأمین شهرستان بندر ماهشهر برای برخورد با اخلال‌گران امنیت جامعه از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نمی‌کند و نهایت مساعی خود را به کار می‌برد.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک تن و ۷۵۸ کیلوگرم تریاک در آب‌های ساحلی بندر ماهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..