تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش جهانی مبتلایان به سرطان طی یک دهه

سلامت نیوز: نتایج یک بررسی نشان می‌دهد موارد ابتلا به سرطان در سراسر جهان در مدت یک دهه حدود یک سوم افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، محققان با بیان اینکه هر ساله بیماری تعداد بیشتری از مبتلایان به سرطان تشخیص داده می‌شود، اظهارکردند: این افزایش موارد تشخیص بیماری در کنار بالا رفتن نرخ امید به زندگی موجب می‌شود تعداد بیشتری از افراد در طول دوره زندگی‌شان به این بیماری دچار شوند.

به گفته محققان افزایش موارد ابتلا به سرطان‌های پوست، ریه و روده نگران کننده است زیرا تا حدود بسیار زیادی می‌توان با تغییر در سبک زندگی، رژیم غذایی و خودداری از مصرف سیگار از آن پیشگیری کرد.

آخرین بررسی‌ها حاکی از آن است در سال ۲۰۱۶ در سراسر جهان، ۱۷.۲ میلیون مورد ابتلا به سرطان و ۸.۹ میلیون مورد فوت بر اثر این بیماری به ثبت رسیده است. به گفته محققان در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶، موارد جدید ابتلا به سرطان افزایش ۲۸ درصدی داشته است که می‌تواند از بالا رفتن میانگین سنی جمعیت و پیشرفت در روند تشخیص بیماری ناشی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت بیشترین موارد ابتلا به سرطان در کشورهایی با میزان درآمد پایین و متوسط گزارش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش جهانی مبتلایان به سرطان طی یک دهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..