تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی: خودم را بهترین بازیکن دنیا نمی‌دانم

ورزش سه: لیونل مسی را دوست دارانش بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند ولی او همواره سعی کرده با این قضیه، فروتنانه برخورد کند.

مسی این روزها در اردوی تیم ملی آرژانتین خود را مهیای حضور در جام جهانی 2018 می کند. آلبی سلسته با مسی مدعی جدی قهرمانی محسوب می شود.

مسی: خودم را بهترین بازیکن دنیا نمی‌دانم

مسی در مصاحبه با مجله "PAPER" در پاسخ به سوالی در مورد لقب بهترین بازیکن دنیا گفت:« خودم را بهترین بازیکن نمی دانم و معتقدم، من هم یک فوتبالیست مثل بقیه هستم. در زمین فوتبال و زمانی که بازی شروع می شود، همه در شرایط یکسانی قرار می گیرند. من همواره سعی می کنم بهتر از گذشته بازی کنم.»

جام جهانی و شانس آرژانتین:« آماده سازی برای حضور در جام جهانی بسیار مهم است. ما صعود دشواری به رقابت ها داشتیم و حتی ممکن بود جام جهانی را از دست بدهیم. تا روز پایانی مرحله مقدماتی جنگیدیم و اکنون هم زمان کافی برای آماده سازی خودمان نداریم. باید هنوز بیشتر تمرین کنیم و سطح خودمان را بالاتر ببریم تا به تیم هایی چون فرانسه، برزیل، آلمان و اسپانیا برسیم.

با این حال آرژانتین تحت هر شرایطی یک مدعی قهرمانی است. ما همیشه قهرمانی می خواهیم و برای اهدافی بزرگ می جنگیم.»

مسی: خودم را بهترین بازیکن دنیا نمی‌دانم

بازگشت به آرژانتین:« خیلی کوچک بودم که کشورم را ترک کردم ولی هر زمان که فرصت کنم، به آرژانتین برمی گردم تا در کنار خانواده ام از لحاظ روحی خودم را شارژ کنم. امیدوارم روزی بتوانم برای زندگی به کشورم برگردم.»

قهرمانی جهان، یک الزام برای مسی:« با گذشت زمان یاد گرفتم که نباید اجازه بدهم، رویاهایم به یک وسواس تبدیل شوند؛ چرا که در این صورت، فشارها بیشتر می شود و امکان رسیدن به آن هدف نیز کمتر خواهد شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی: خودم را بهترین بازیکن دنیا نمی‌دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..