تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: باید مراقب چالش‌های دیوانه‌وار باشم

ورزش سه: آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال مدعی شد که باید مراقب چالش‌های دیوانه واری که در آینده پیش رویش قرار خواهند گرفت باشد.

سرمربی 68 ساله، پس از 22 سال آرسنال را ترک کرد و حالا شایعات بسیاری در مورد حضور او در تیم‌های اروپایی، هم به عنوان مربی و هم به عنوان مدیر فنی شنیده می‌شود. با این حال ونگر قصد دارد با احتیاط در این رابطه تصمیم گیری کند.

ونگر: باید مراقب چالش‌های دیوانه‌وار باشم

او در مصاحبه با برنامه تلویزیونی تله فوت گفت:" آیا هنوز می‌خواهم مربی باشم؟ بله. آیا هنوز انگیزه کافی دارم که خودم را درگیر یک چالش دیوانه وار کنم؟ نمی‌دانم! مربی گری یعنی تعهد کامل. باید کمی فاصله بگیرم، کاری که هیچگاه انجام نداده ام و بعد ببینم چقدر دلم برای فوتبال تنگ می‌شود."

اونای امری، سرمربی سابق سویا و پاری سن ژرمن، جانشین ونگر در آرسنال شد. در حال حاضر شایعاتی در مورد احتمال حضور سرمربی فرانسوی روی نیمکت رئال شنیده می‌شود که البته بعید است صحت داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: باید مراقب چالش‌های دیوانه‌وار باشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..