تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید - آلگری: شاید وقتی دیگر

ورزش سه: رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، اقداماتی انجام داده ولی رئال اگر به دنبال سرمربی ایتالیایی باشد، باید سال آینده اقدام کند.

پس از قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ برای سومین سال پیاپی، زیدان بدون هیچ پیش زمینه ای اعلام کرد که رئال را ترک خواهد کرد. سپیدپوشان پس از این موضوع به دنبال جذب مربی جدیدی هستند و آلگری یکی از گزینه های آنهاست.

رئال مادرید - آلگری: شاید وقتی دیگر

با این حال نشریه توتو اسپورت مدعی شد که سرمربی ایتالیایی در تابستان جاری این تیم را ترک نخواهد کرد. یووه می‌خواهد با سرمربی اهل توسکانی ادامه دهد و آلگری نیز تعهدش به باشگاه برای ادامه دادن را نشان داده است. با این حال، توافق بین رئال و آلگری برای فصل آینده محتمل خواهد بود و باید دید در نهایت شرایط نیمکت رئال به چه شکل خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید - آلگری: شاید وقتی دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..