تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی نخستین کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت با تلفیق طب سنتی/ دارونویسی اولویت‌ این درمانگاه نیست

جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

را اندازی نخستین کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت با تلفیق طب سنتی/ دارونویسی در اولویت‌های این درمانگاه نیسترئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله از راه‌اندازی نخستین کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت با تلفیق طب سنتی در مجموعه درمانی این دانشگاه خبر داد.

علیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیان کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و درمانی این دانشگاه مربوط به بخش طب سنتی می‌شود و به همین منظور نخستین کلینیک ویژه پیشگیری و ارتقاء سلامت با تلفیق طب سنتی در خرداد ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در آن اولویت اصلی ارائه خدمات مشاوره‌ای طب سنتی توسط فارغ‌التحصیلان است.

وی با بیان اینکه کلینیک ویژه ارتقاء سلامت و پیشگیری با هدف پیشگیری از بروز بیماری‌ها از نگاه طب سنتی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این کلینیک دارای درمانگاه ویژه طب سنتی با حضور 13 الی 14 متخصص و فارغ‌التحصیل بوده که در گام اول تجویزهای آنها در حوزه تغییر سبک زندگی با نگاه ارتقاء سلامت است و در صورت نیاز نسخ ویژه داروهای مربوط به این طب توسط این متخصصین تجویز خواهد شد.

تلاش برای راه‌اندازی داروخانه طب سنتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله ادامه داد: فعلا دارونویسی در اولویت‌های درمانگاه طب سنتی قرار ندارد اما با توجه به نیاز برخی از بیماران به چنین داروهایی در صدد راه‌اندازی داروخانه ویژه طب سنتی نیز هستیم علاوه بر آن به طور کلی خدماتی که در نخستین کلینیک پیشگیری ارتقاء سلامت و طب سنتی علوم پزشکی بقیةالله ارائه می‌شود مجموعا ماساژتراپی، خدمات مشاوره ورزشی توسط متخصصین طب ورزشی، پیشگیری از نگاه تغذیه، روانشناسی و سایر مؤلفه‌های اصلی حوزه طب سنتی را در بر می‌گیرد.

جلالی اظهار کرد: کلینیک پیشگیری، ارتقاء سلامت و طب سنتی خدمات در حوزه این طب را شامل می‌شود اما این به آن معنا نیست که استفاده از طب سنتی همه بیماری‌ها را درمان می‌کند بلکه با توجه به ضرورت پیشگیری و بهداشت، ارائه مشاوره‌ها در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی نخستین کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت با تلفیق طب سنتی/ دارونویسی اولویت‌ این درمانگاه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..