تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیأت پارلمانی اروپا به دمشق سفر می‌کند

خبرگزاری فارس، هیئتی از قانونگذاران اتحادیه اروپا قرار است در سفری رسمی به دمشق سفر کرده و از استان‌های آزادشده از چنگ گروه‌های تروریستی دیدن کنند.

یک سخنگوی پارلمان سوریه با اعلام این خبر به اسپوتنیک گفت نمایندگان پارلمان اروپا با «حموده صباغ»، رئیس پارلمان سوریه هم گفت وگو خواهند کرد.

سوریه از سال 2011 صحنه ناآرامی‌های مرگبار است. صدها هزار نفر از مردم سوریه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این ناآرامی‌ها کشته شده و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند. قدرت های غربی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه از گروه‌های تندرو که در حال جنگ با دولت سوریه هستند حمایت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیأت پارلمانی اروپا به دمشق سفر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..