تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرخوش مجلس برای مرزنشینان + جزئیات

عین اللّه شریف‌پور نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه افزایش عوارض خروج از کشور مرزنشینان را با مشکلات زیادی مواجه کرده، گفت: امروز اگر یک خانواده 4 نفره مرزنشین برای دیدار عیدانه با اقوام خود بخواهد به آن سوی مرز سفر کند، باید بیش از یک میلیون تومان عوارض بپردازد.

بیشتر بخوانید:

عوارض خروج از کشور مرزنشینان کاهش یابد

وی با بیان اینکه مرزنشینان در طول تاریخ همواره با مردم و خویشاوندان خود در آن سوی مرز‌ها رفت و آمد داشته‌اند، افزود: پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه سال جاری و تصویب آن از سوی مجلس باعث ایجاد چالش و مشکل در معیشت مردم مرزنشین شده است.

نماینده مردم ماکو در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان استان‌های مرزنشین خواستار ورود مجلس به موضوع عوارض خروج از کشور هستند، گفت: بیش از 50 تن از نمایندگان طرحی را مبنی بر کاهش عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان تدوین  و با قید دو فوریت تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح این طرح عنوان کرد: تقاضای طراحان این طرح این است که عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان که پیش از این در تعاونی مرزنشینان شناسایی شده و دارای کارت مرزنشینی هستند، به مبلغ سال 96 بازگردد.

انتهای‌پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرخوش مجلس برای مرزنشینان + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..