تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كتاب «پرسه در عرصه روزمرگی» منتشر شد

كتاب «پرسه در عرصه روزمرگی» منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کتاب « پرسه در عرصه روزمرگی » نوشته سیدمحمد بهشتی، شامل 67 یادداشت کوتاه در سال 1396 است.

در معرفی اين كتاب آمده است: این کتاب ماحصل پرسه‌های روزمره‌ام لابلای اخبار و رویدادها و اشخاص است. چیزهایی که در وهلۀ نخست به هم بی‌ارتباط به نظر می‌رسند؛ مثل اشیاء جمع شده در کشکول. ولی فصل مشترک همه‌ آنها این است که بی‌ عزم سوداگری و پیش‌فرض حول آنها گشته‌ام و نازشان را کشیده‌ام. در نگاه سوداگرانه آن چیزی را می‌یابیم که خود می‌خواهیم ولی در پرسه‌زدن، خود را در معرض دیدن و شنیدن و استشمام و مشمول لطف موضوعات قرار می‌دهیم. این همان جنس شناختی است که فرهنگمان ما را به آن دعوت کرده؛ یعنی شناختی که بر اثر انس و الفت به دست می‌آید از این رو می‌توان گفت همۀ این یادداشتها در یک امر مشترک هستند و آن اینکه همه‌ ماحصل نگاه فرهنگی به موضوعات‌ است.

انتهای پیام/

«پرسه در عرصه روزمرگی» اثر سیدمحمد بهشتی منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كتاب «پرسه در عرصه روزمرگی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..