تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان علیخانی، 14 سال پیش هنگام اجرای برنامه پسرای ایرونی +فیلم

احسان علیخانی، 14 سال پیش هنگام اجرای برنامه پسرای ایرونی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندین سال است که برنامه ماه عسل سی روز ماه مبارک رمضان مهمان خانه‌های مردم است و هرشب پیش از افطار به مسائل و مشکلات موجود در جامعه می‌پردازد.

مجری این برنامه نیز احسان علیخانی است که ایده اصلی ماه عسل نیز، ایده ابتدایی وی بود و با توانایی‌هایی که در اجرا دارد هرشب برنامه پیش از افطار مردم را به بهترین شکل اجرا می‌کند.

 ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به 14 سال پیش است، جایی که علیخانی برنامه پسرای ایرونی را مجری‌گری می‌کرد؛

انتهای پیام/

احسان علیخانی، 14 سال پیش در برنامه پسرای ایرونی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان علیخانی، 14 سال پیش هنگام اجرای برنامه پسرای ایرونی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..