تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خط خورده تیم ملی برای حضور در جام جهانی کدام بازیکن است؟

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با  شاگردان رنار دیدار کند.

کی روش و کادرفنی تیم ملی پس از بازی با ازبکستان، اسامی 24 بازیکن منتخب برای حضور در روسیه را اعلام کرد که به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها:

علیرضا بیرانوند، پرسپولیس
رشید مظاهری، ذوب آهن
امیر عابدزاده، ماریتیمو

مدافعان:

علی قلی زاده، سایپا
مجید حسینی، استقلال
میلاد محمدی، اخمت گروژنی
محمد خانزاده، پدیده
مرتضی پورعلی گنجی، السد
پژمان منتظری، استقلال
رامین رضاییان، اوستنده
روزبه چشمی، استقلال

بازیکنان میانی:

احسان حاج صفی، المپیاکوس
کریم انصاری فرد، المپیاکوس
مسعود شجاعی، آ اک آتن
مهدی ترابی، سایپا
امید ابراهیمی، استقلال
سعید عزت اللهی، روستوف

مهاجمان:

علیرضا جهانبخش، آلکمار
اشکان دژآگه، ناتینگهام
مهدی طارمی، الغرافه
رضا قوچان نژاد، هیرنفین
سامان قدوس، اوسترشوند
سردار آزمون، روبین کازان
وحید امیری، پرسپولیس

همچنین سیدجلال حسینی ( پرسپولیس تهران )، وریا غفوری ( استقلال تهران )، سیدحسین حسینی ( استقلال تهران ) و کاوه رضایی ( شارلراو بلژیک ) در فهرست استند بای تیم ملی قرار دارند و احتمال دارند به روسیه بروند.

البته طبق اعلام فیفا ( فدراسیون جهانی فوتبال )، تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه باید تا تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) فهرست 23 نفره نهایی‌شان را به فیفا ارائه کنند و بعد از آن تاریخ، تیم‌ها تنها در صورتی که یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شوند، در یک بازه زمانی 24 ساعته می‌توانند یک نفر را به فهرست‌شان اضافه کنند و تغییر دیگری در کار نخواهد بود.

با این حساب از فهرست تیم ملی باید یک نفر کنار برود و کی روش تصمیم دارد تا پیش از سفر به روسیه ( 15 خرداد ) این کار را انجام دهد. اشکان دژاگه و امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت، مهدی ترابی و وحید امیری به دلیل تراکم بازیکن در پست هافبک چپ محمد رضا خانزاده و روزبه چشمی جزء گزینه های خروج از لیست تیم ملی هستند.

تیم ملی در فاز جدید اردوهای آماده سازی مقابل تیم های سیرالئون، تونس، الجزایر، ازبکستان و ترکیه قرار گرفت و به 3 پیروزی رسید و متحمل یک شکست شد. همچنین شاگردان کی روش شب گذشته ( دوشنبه ) هم مقابل ترکیه شکست خوردند و باید در یک مصاف دوستانه دیگر مقابل لیتوانی قرار بگیرند.

تیم ملی 15 خرداد راهی سرزمین تزارها ( روسیه ) می شود و پس از آغاز تمرینات در کمپ لوکوموتیو مسکو تا 2 روز پیش از دیدار ایران و مراکش در این کمپ به تمرین می پردازند و یک بازی دوستانه نیز مقابل لیتوانی برگزار خواهند کرد. سپس یوزها راهی سن پترزبورگ خواهند شد و آماده مسابقه با شاگردان رنار می شوند.

برنامه دیدارهای ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر است:

15 ژوئن 2018 (25 خردادماه 97) مراکش - ایران، ورزشگاه سن پترزبورگ
20 ژوئن 2018 (30 خردادماه 97) ایران - اسپانیا، ورزشگاه کازان آره‌نا
25 ژوئن 2018 (4 تیرماه 97) ایران - پرتغال، ورزشگاه موردویا آره‌نا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خط خورده تیم ملی برای حضور در جام جهانی کدام بازیکن است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..