تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی؛ اومتیتی تا ۲۰۲۳ با بارسلونا تمدید کرد

ورزش سه: ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا قرارداد خود را با این تیم تا سال 2023 تمدید کرد.

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد نارضایتی ساموئل اومتیتی و احتمال انتقال او به منچستریونایتد شمنیده شده بود اما در نهایت این مدافع باکیفیت قرارداد خود را تمدید کرده و به شایعات جدایی از بارسلونا پایان داد.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: "یک خبر خوب برای بارسلونا. باشگاه بارسلونا و ساموئل اومتیتی برای تمدید قرارداد این بازیکن برای 5 سال دیگر به توافق دست یافتند. دوشنبه ساعت 10 این اتفاق در استادیوم نوکمپ رسما روی کاغذ هم نهایی خواهد شد و بعد از آن اومتیتی پاسخگوی رسانه ها خواهد بود."

رسمی؛ اومتیتی تا ۲۰۲۳ با بارسلونا تمدید کرد

اومتیتی در تابستان سال 2016 و با اصرار لوییس انریکه از لیون راهی بارسلونا شد و طی این مدت در 83 بازی موفق به زدن 2 گل نیز برای این تیم شده است. اومتیتی در سالهای اخیر پیشرفت محسوسی داشته و حالا یکی از بهترین مدافعان جهان نامیده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی؛ اومتیتی تا ۲۰۲۳ با بارسلونا تمدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..