تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افطاری های ساده و پر برکت ماه مبارک رمضان در خیابان های تهران!

2018-06-03T21:01:50+04:30تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ / ۰۳ / ۱۳۹۷مشاهده : سایر خبرهای : مطالب گوناگون : اشتراک گذاری افطاری های ساده و پر برکت ماه مبارک رمضان در خیابان های تهران!

ماه رمضان بهترین ماه خداوند برای نزدیک شدن به خداوند و دوری از گناهان و توبه از گناهان است . خیلی از مردم اقدام به برپایی سفره های افطاری در خیابان های شهر می کنند تا دل ها بهم نزدیک تر شود .

در این مطلب عکس هایی از افطاری های ماه مبارک رمضان در کشورمان و شور و حال مردم برای برپایی این سفره های پربرکت و بی دریغ را برای شما آورده ایم . ولی همانطور که همه می دانیم برپایی سفره های ساده بیشتر مورد مقبول خداوند واقع می شوند . و بهتر است از اسراف دوری شود. در ادامه عکس های این افطاری های ساده در خیابان را ببینید .

افطاری های ساده در خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری در خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری در میان خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری دادن در خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری دادن در خیابان های شهرافطاری های ساده در خیاباندادن افطاریافطاری های ساده در خیابانآش رشته افطاریافطاری های ساده در خیاباندادن آش رشته افطاریافطاری های ساده در خیابانافطاری در خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری های ساده در خیابانافطاری دادن در خیاباندرباره برکات ماه رمضان بیشتر بدانید

رمضان، ماه برکت، رحمت، مغفرت، توبه، انابه، صبر و مواسات. رمضان ماه تقوا و طهارت و رهایی از شر نفس و به خدا پیوستن است. رمضان، ماه علی(ع) آن مقتدای عدالت و انسانیت است که نماز خون و شهادت در محراب عشق را برای اولین بار به یادگار گذاشت.

در روایات رسیده از معصومان(ع) نام‏ها و اوصاف بسیاری برای ماه رمضان آمده است،
که نام‏های یادشده بخشی از آن به شمار می‏آیند. ولی در این میان به نظر می‏رسد ماه خدا و میهمانی خدا، عالی‏ترین تعبیری است که درباره ماه رمضان به کار برده شده است.

با اینکه همه ماه‏ها ماه خداست و انسان‏ها همه وقت از نعمت‏های مادی و معنوی و در حقیقت از سفره گسترده الهی استفاده می‏کنند، ولی از آنجا که همه کتاب‏های بزرگ آسمانی از جمله قرآن که کتاب هدایت و راهنمایی برای همه بشریت است در این ماه نازل شده است، و نیز از آنجا که وظیفه بزرگ الهی روزه در این ماه انجام می‏شود امتیاز خاصی به این ماه بخشیده است.

روزه دارای ابعاد گوناگون و آثار بسیاری است. که از همه مهم‏تر بُعد اخلاقی و تربیتی آن است.
روزه اگر روزه باشد صفای باطن و پاکیزگی روح را به همراه دارد، چرا که انسان روزه‏دار با خودداری از خوردن و آشامیدن قوای حیوانی خود را

تردیدی نیست که این همه فضائل و آثارتنها با دست کشیدن از خوردن و آشامیدن … به دست نمی ‏آید بلکه همان گونه که امام صادق(ع) در روایتی مفصل اشاره کرده‏اند شرایط خاصی دارد لازم است همان گونه که ظاهر انسان روزه‏دار است اعضا و جوارح وی نیز، روزه‏دار باشند.

ایسنا – حوزه

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افطاری های ساده و پر برکت ماه مبارک رمضان در خیابان های تهران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..