تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجلاس سالانه توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۱۸ فقط در مورد نرم‌افزار است نه سخت‌افزار

اجلاس سالانه توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۱۸ فقط در مورد نرم‌افزار است نه سخت‌افزار

به گزارش خبرآنلاین، دوشنبه 4 ژوئن در سن خوزه کالیفرنیا ساعت 10 صبح به‌وقت محلی (دوشنبه 14 خرداد 1397) از سیستم‌عامل مک او اس 10.14 ، اپلیکیشن خبری اپل روی لپ‌تاپ و دسکتاپ، آی او اس 12 برای آیفون و آی پد، نرم‌افزار خانه هوشمند Homekit و همچنین HealthKit رونمایی خواهد کرد. {لینک}

پیشرفت‌های نوین در بخش دستیار صوتی سیری/ Siri و اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل، علیه رقبایی مانند آمازون اکو و گوگل هوم؛ قابل‌ذکر است که در افتتاحیه توسط تیم کوک به آن اشاره خواهد شد.

سرویس‌ها و خدمات نرم‌افزاری جدید روی اپل تی وی و اپل واچ نیز در WWDC 2018 به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

توسعه پلتفرم Digital Health روی محصولات مختلف اپل توسط کارشناسان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است دوسوم درآمد اپل از آیفون و محصولات مرتبط است و بعد از کاهش فروش آیفون، این کمپانی روی خدمات نرم‌افزاری تمرکز کرده است تا دچار بحران ناگهانی نشود.

به همین دلیل است که برای اولین بار اپ استور، اپل موزیک و اپل پِی درآمدی معادل 9 میلیارد دلار را به جیب سهامداران ریخته است.

اپل به‌جای تغییرات شگرف روی نرم‌افزار سعی کرده است به کیفیت نرم‌افزار توجه کرده و محصولی با باگ کمتر عرضه کند.

بیش از 270 میلیون مشترک ماهانه در فصل منتهی به ماه مارس 2018 به اپل پول پرداخت کرده‌اند که رقم کاربران در مدت مشابه سال قبل از آن 100 میلیون مشترک بود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجلاس سالانه توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۱۸ فقط در مورد نرم‌افزار است نه سخت‌افزار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..