تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشت‌زن سیاهپوست آمریکایی به سینما‌ می‌آید

خبرگزاری مهر: به نقل از ددلاین، جک جانسون اولین قهرمان مشت زن سنگین وزن سیاهپوست که به دلیل ارتباط های غیراخلاقی محکوم شده بود و اخیرا توسط دونالد ترامپ مورد عفو قرار گرفت این روزها به یک سوژه باارزش سینمایی در آمریکا مبدل شده است.

رینالدو مارکوس گرین که فیلم «هیولاها و انسان ها» را در جشنواره ساندنس نویسندگی و کارگردانی کرد قرار است فیلم «ضربه بزرگ» را براساس فیلمنامه ای از اورن ماورمن که اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته جو لندسدال است، بسازد. ریدلی اسکات و همسرش جیانیکا اسکات تهیه این فیلم را در کمپانی شخصی خود به نام اسکات فری بر عهده خواهند گرفت.

این خبر چندی پس از آن که سیلوستر استالونه شرکت فیلمسازی بالبوا را با طرح ساخت یک فیلم تولید مشترک با کمپانی MGM براساس زندگی جانسون راه اندازی کرد، منتشر شده است. گفته می شود داستان فیلم استالون که درباره جانسون است به صورت مختصر در فیلم «امید سفید بزرگ» محصول ۱۹۷۰ ساخته مارتین ریت به تصویر کشیده شده است.

ریدلی اسکات کارگردان نامدار سینما که در مقام تهیه کنندگی فیلم «ضربه بزرگ» قرار دارد از قصه فیلم به عنوان یک داستان شگفت انگیز یاد کرد. داستان فیلم «ضربه بزرگ» در سال۱۹۰۰ و در زمان طوفان گالوستون در شهر تگزاس و در اوج دوران تبعیض نژادی می گذرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشت‌زن سیاهپوست آمریکایی به سینما‌ می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..