تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ هزار تن گندم کشاورزان رشتخوار به دولت تحویل شد

رشتخوار -مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار از برداشت گندم از سطح ۶هزارهکتار در قطب غله استان خراسان رضوی خبر داد و گفت:کشاورزان گندم کار این شهرستان تاکنون بیش از ۷ هزار تن محصول برداشت غله خود را به سیلو های گندم تحویل داده اند.

حمید رضا رضایی به خبرنگارقدس آنلاین   گفت: تاکنون به طور میانگین از هر هکتار ۴۳۰۰ کیلوگرم گندم برداشت شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوارتصریح کرد: خرید تضمینی هر کیلو گرم گندم مازاد نیاز کشاورزان در سال جاری ۱۳ هزار ریال تعیین شده است.
وی ادامه داد: ۵مرکز خرید برای تسهیل و ارائه خدمات هرچه بهتر در امر خرید گندم مازاد کشاورزان در شهرستان رشتخوار پیش بینی شده است.
وی  گفت: با توجه به شرایط جوی و بارندگی ها پیش بینی می شود امسال بیش از ۲۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
ویبا اشاره به برداشت جو از سطح سه هزارو ۵۰۰ هکتار زیر کشت رشتخوار و همچنین با اشاره به افزایش خرید قیمت جودر بازار گفت:دولت با قیمت ۱۰۳۰تومان خرید تضمینی جو را اعلام کرده که توسط دامداران بالاتر خرید اری می شود و جو تاکنون به دولت تحویل نشده است

وی هم از برداشت کلزا در این شهرستان خبر داد و گفت:برداشت این محصول تا کنون ۱۵۰ تن بود ه که تحویل مراکز خرید شده است

رضایی هم خبر از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات زعفرانکاران در این شهرستان داد و گفت:ده درصد باقی مانده مطالبات کشاورزان در حال لیست برداری و بزودی پرداخت می شود.رشتخوار سالانه بیش از ۳۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تحویل بازار های مصرف می کند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ هزار تن گندم کشاورزان رشتخوار به دولت تحویل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..