تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس تلفنی ترزا می‌ و محمد بن سلمان درباره ایران

به گزارش گروه سیاسی رکنا، ترزا می، نخست وزیر انگلیس، و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، روز گذشته با یکدیگر به طور تلفنی گفتگو کردند.
یک سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد در این مکالمه، ترزا می بر تعهد انگلیس به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کرد و آن را بهترین راه برای جلوگیری از «دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای» دانست. این در حالی است که دو طرف بر اهمیت مقابله با آنچه «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه» خوانده شده است، تاکید کردند. نخست وزیر انگلیس همکاری با عربستان را برای حفاظت از ریاض در برابر حملات با موشک‌های بالستیک، مهم خواند.
بنا اعلام این سخنگو، دو طرف درباره موفقیت سفر پیشین ولیعهد سعودی به انگلیس صحبت کردند. آن‌ها همچنین اعلام کردند برای پیش‌بردن برنامه‌های چشم‌انداز 2030 عربستان در بخش آموزش و بهداشت اقداماتی انجام شده است.
این سخنگو افزود نخست وزیر انگلیس و ولیعهد سعودی پذیرفتند در نهایت بحران یمن تنها با راهکاری سیاسی قابل حل و فصل است. دو طرف در این مکالمه تلفنی همچنین از اقدامات مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل درباره مسئله یمن استقبال کردند. آن‌ها درباره وضع انسانی در یمن بحث، و بر اهمیت انجام اقداماتی برای کاهش رنج مردم یمن تاکید کردند.
ترزا می و بن سلمان در این گفتگوی تلفنی همچنین به اهمیت ثبات در بازار Store جهانی نفت اشاره، و اعلام کردند این ثبات به نفع تولیدکننده و مصرف‌کنندگان خواهد بود.
در نهایت، دو طرف در این مکالمه خواستار همکاری نزدیک میان دو کشور شدند.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس تلفنی ترزا می‌ و محمد بن سلمان درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..