تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمای هوا در خراسان رضوی افزایش میابد

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش میابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:امروز دمای هوای شهر مشهد به 28 درجه، فردا به 31 درجه و روز سه شنبه به 36 درجه سلسیوس خواهد رسید.

ضیاءشهابی افزود: ثبت بارندگی‌های 24 ساعت گذشته در 8 ایستگاه سینوپتیک در سطح استان خراسان رضوی صورت گرفته است.

وی گفت: بر این اساس بیشترین میزان بارندگی که ثبت شده است متعلق به گلمکان به میزان 7، 1 میلیمتر است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در کلات نادری نیز 4، 8 میلیمتر، در نیشابور 2، 6 میلیمتر، در قوچان 2، 2 میلیمتر و در مشهد 2، 1 میلیمتر بارندگی ثبت شد.

ضیاءشهابی افزود: ظرف 24 ساعت گذشته مه ولات با 40 درجه و قوچان با 15 درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و خنکترین شهر‌های استان خراسان رضوی بودند.

انتهای پیام// د.ف                                                           




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمای هوا در خراسان رضوی افزایش میابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..