تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت 320 دانش‌آموز با نیازهای ویژه در کلاس‌های تابستانی

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان امروز گفت: در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال 320 دانش‌آموز با نیازهای ویژه مشارکت خواهند کرد که از این تعداد 120 دانش‌آموز دختر و 200 دانش‌آموز پسر هستند.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان افزود: امسال 12 پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برپا خواهد شد.

رنجبر خدمات ارائه شده در این پایگاه‌ها را شامل خدمات ورزشی، آموزشی، تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و مهارتی عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های متنوع در اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با هدف ارتقای توانمندی آنها انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در خصوص معلولان، خدمت به معلولان را خدمت به نبی اکرم(ص)دانست و یادآور شد: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان با کسب رتبه‌های برتر فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و در مسابقات پارآسیایی و پارالمپیک به دفعات توانمندی‌ها خود را به اثبات رسانده‌اند.

رنجبر گفت: تعداد این پایگاه‌ها در مقایسه با سال گذشته رشد 20 درصدی و از لحاظ جمعیت دانش‌آموزی تحت پوشش رشد 30 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در تابستان 96 پایگاه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در هشت شهرستان در سطح استان فعال بودند که در تابستان جاری تلاش براین است در سطح 10 شهرستان استان این پایگاه‌ها برپا شوند.

انتهای پیام/ د م

رشد 20 درصدی پایگاه های اوقات فراغت در مقایسه با سال گذشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت 320 دانش‌آموز با نیازهای ویژه در کلاس‌های تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..