تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتکاف رمضانیه نخستین بار در مسجد مقدس جمکران برگزارمی شود/حضور۵۰۰ نفر در اعتکاف رمضانیه

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابراهیم صدوقی ،معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران،با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران برای نخستین بار در دهه پایانی ماه مبارک رمضان اعتکاف رمضانیه را برگزار خواهد کرد،گفت: با اعلام خبر برگزاری این مراسم بیش از یک هزار و 500 تن از شهرهای مختلف و حتی خارج از کشور در اعتکاف رمضانیه این مکان مقدس ثبت نام کرده اند ولی با توجه به محدودیت مکانی، از این تعداد، 500 تن به صورت قرعه کشی در این اعتکاف حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این مراسم معنوی از 15 تا 25 خرداد ماه در این مکان مقدس برگزار می‌شود، عنوان کرد: توجه ویژه به ادعیه و کتاب صحیفه سجادیه، ترتیل ‌خوانی، محافل قرآنی، مناجات ‌خوانی، سخنرانی، ‌مداحی،‌ حلقه ‌های معرفت، بیان احکام و مشاوره‌های مختلف از جمله فعالیت های محوری در این مراسم معنوی خواهد بود.

وی یادآورشد: ثبت‌نام اعتکاف 10 روز پایانی ماه رمضان که از 31 اردیبهشت آغاز شد و تا 10 خرداد نیز ادامه داشت با استقبال بسیار چشمگیر علاقه مندان مواجه شد.

انتهای پیام/ح

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در اعتکاف رمضانیه مسجد مقدس جمکران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتکاف رمضانیه نخستین بار در مسجد مقدس جمکران برگزارمی شود/حضور۵۰۰ نفر در اعتکاف رمضانیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..