تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در خیابان‌های شهر خبری از بزرگداشت امام و روز قدس نیست/ در سفر ریاست‌جمهوری به تبریز در یک خیابان ۱۵۰ بنر نصب شده بود

ساعت: 13:56 منتشر شده در مورخ: 1397/03/13 شناسه خبر: 1369975

انتقاد فرمانده سپاه عاشورا از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی؛

سردار خرم از عدم توجه مسئولان به روز قدس و سالروز بزرگداشت امام خمینی(ره) انتقاد کرد و گفت: آیا مسئولان ما رهبر کبیر انقلاب را فراموش کرده‌اند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فراوانی آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: پیمایش‌های اجتماعی نباید مشمول مرور زمان گشته و از دایره‌‌ی عمل گرایی ما خارج شود.

وی افزود: بازه پیمایش‌‌ها صرفا معطوف به همان محدوده زمانی است، درحالی که ما روز به روز با پدیده‌های متعددی مواجه می‌شویم.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: چه بسا گزارشات نظری خوبی از سوی مراجع ذی ربط استخراج می‌شود؛ اما ماحصل این جلسات و گزارشات باید به نتایج عملگرایانه منجر گردد.

سردار خرم با طرح سوالی از دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی خاطرنشان ساخت: مصوبات شورای هماهنگی در طول زمان به فراموشی سپرده می‌شود؛ دستگاه‌های مربوطه در کنار گزارش دهی از بیکاری جوانان باید از اقدامات خود برای رفع بیکاری و برگزاری کارگاه‌های علمی هم گزارش ارائه دهند.

وی با ارائه تصاویری از میادین مهم شهری و انتقاد از دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی متذکر شد: متاسفانه در آستانه سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵خرداد هیچ اقدامی در سطح شهر انجام نگرفته است‌ و اگر هویت نظام و انقلاب خود را مدیون امام بزرگوار هستیم، باید برای بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه عاشورا پیرامون روز قدس اظهار داشت: روز بین المللی قدس یادگار امام خمینی(ره) است اما در آستانه این روز بزرگ هیچ اقدام تبلیغاتی انجام نگرفته و مسئولین به تدریج ایام الله انقلاب اسلامی را فراموش می‌کنند.

وی افزود: با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی و جسارت نظام سلطه و آمریکا به بیت المقدس، یوم الله قدس باید از شور و خشم انقلابی خاصی برخوردار باشد اما با اهمال کاری و سستی دست اندرکاران امر مواجه هستیم.

سردا خرم متذکر شد: اگر نصب بنر برای امور تبلیغی، مذهبی و انقلابی منع شده، چرا با سفر ریاست جمهوری در یک خیابان بالای ۱۵۰ بنر نصب شد و هیچ اعتراض و یا ممانعتی انجام نگرفت؟!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در خیابان‌های شهر خبری از بزرگداشت امام و روز قدس نیست/ در سفر ریاست‌جمهوری به تبریز در یک خیابان ۱۵۰ بنر نصب شده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..