تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار نشد؟

مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن پاسخ می دهد؛

از نداشتن اختتامیه تا  برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن کریمحجت‌ الاسلام سید حمید حسینی مدیر اجرایی و سخنگوی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت برگزار نشدن همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم اظهار کرد: برگزاری این مراسم وابسته به تصمیم نهاد ریاست جمهوری است. قرار بود امسال همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در نیمه رمضان، مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار شود اما پاسخی از سوی نهاد ریاست جمهوری به ما داده نشد. البته درخواست ما برای برگزاری این مراسم در ماه های آینده به قوت خود باقی است.

وی درباره برگزاری اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  گفت: ما از ابتدا قراری برای برگزاری مراسم اختتامیه نداشتیم. البته بخش‌های مختلف هر کدام اختتامیه ای جداگانه برگزار کردند؛ به طور مثال بخش دستگاه‌ها و نهادها روزهای گذشته اختتامیه خود را برگزار کردند.

حسینی در خصوص تغییرات زمانی حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه عنوان کرد: به دلیل برگزاری مراسم احیا نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امشب تا ساعت 22 برپا خواهد بود؛ اما در روز پایانی (فردا شب) تا ساعت 24 علاقمندان می توانند از نمایشگاه  بازدید کنند.

انتهای پیام/

توضیخات حجت‌ الاسلام حسینی درباره علت برگزار نشدن همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار نشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..