تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف کامیون حامل پارچه های قاچاق در خرم آباد

توقیف کامیون حامل پارچه های قاچاق در خرم آباد

استان‌ها > لرستان - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف مقادیر زیادی پارچه خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال درشهرستان " خرم آباد " خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،سردار" مهديان نسب" گفت : ماموران آگاهي استان در محور" خرم زال " به يک دستگاه کاميون کشنده مشکوک و آن را توقيف كردند.
وي در ادامه افزود: در بازرسي از خودرو مذکور يک هزار و 524 طاقه پارچه قاچاق فاقد مجوز گمرکي که از استان هاي جنوبي کشور به مقصد پايتخت بارگيري شده بود، كشف شد.
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير شده، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 5 ميليارد ريال برآورد کردند و متهم همراه پرونده تحويل مراجع ذي صلاح شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف کامیون حامل پارچه های قاچاق در خرم آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..