تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره نمایندگان رئال با نیمار در لیورپول

استعفای زیدان هم باعث نشده تا پروژه انتقال نیمار به رئال مادرید متوقف شود.

به گزارش شما نیوز ، در حالی که مسئولان رئال در حال برنامه ریزی برای خریدهای تابستانی بودند، زیدان استعفا داد تا همه چیز به سمت انتخاب سرمربی جدید کشیده شود با این حال طبق ادعای آاس، بحث انتقال نیمار همچنان به صورت جدی و بدون توجه به مسائل انتخاب سرمربی جدید دنبال می شود.

این نشریه امروز ادعا کرد که هیئتی از سوی باشگاه رئال به لیورپول اعزام شده تا امروز با نیمار وارد مذاکره شوند. جالب اینکه این هیئت دو ماه پیش در ریودوژانیرو نیز با نیمار دیدار کرده بود. نیمار همراه تیم ملی برزیل در لیورپول حضور دارد و از دقایقی پیش در دیداری دوستانه به مصاف کرواسی رفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره نمایندگان رئال با نیمار در لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..