تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران تکواندو بر شیاپ‌چانگ انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸

دختران تکواندو بر شیاپ‌چانگ انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود.

رقابت‌ها در بخش کیوروگی و در گروه زنان در ۵ وزن ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

برهمین اساس و با اعلام مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان رقابت‌های انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن نفرات اعزامی در دو وزن ۵۳- و ۵۷- کیلوگرم، روز یکشنبه – ۲۰ خردادماه در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار خواهد شد.

الهه شیدایی، مهسا پورمیرزای و کوثر اساسه در وزن ۵۳- کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و طیبه پارسا، زهرا شیدایی و پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

همچنین پیش از این نیز ناهید کیانی، کیمیا علیزاده و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کردند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

انتهای پیام/

رقابت انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران تکواندو بر شیاپ‌چانگ انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..