تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمان احمدی به پارس جنوبی جم پیوست

دروازه بان سابق پیکان با عقد قراردادی یکساله به پارس جنوبی جم پیوست.

به گزارش شما نیوز ، رحمان احمدی دروزاه بان فصل قبل پیکان با عقد قراردادی یکساله به پارس جنوبی جم پیوست. احمدی که به نظر می رسید با جدایی پیام نیازمند از پیکان در این تیم ماندگار شود، ترجیح داد جمع شاگردان مجید جلالی ترک کند. چرا که پیکانی ها با وحید شیخ ویسی دروزاه بان فصل قبل استقلال خوزستان توافق کرده و او را جایگزین نیازمند کردند.


احمدی که در لیگ هفدهم با 9 بازی و ثبت 4 کلین شیت فصل خوبی را تجربه نکرد، حالا جایگزین محسن فروزانی شده که در لیگ هفدهم درون دروازه تراکتورسازی خواهد ایستاد. جالب است بدانید پیش از این رحمان احمدی در فصلی که برای پرسپولیس و علی دایی بازی می کرد، سابقه همکاری با مهدی تارتار را داشته است. تارتار در آن زمان دستیار دایی بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمان احمدی به پارس جنوبی جم پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..