تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا به اروپایی‌ها اعتماد نداریم؟ +اینفوگرافیک

مروری اجمالی بر سابقه‌ی جنایات‌های سه کشور اروپایی

چرا به اروپایی‌ها اعتماد نداریم؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عصر روز هفتم ماه مبارک رمضان سران سه‌قوه، مسئولان نظام و کارگزاران آن به همراه جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار در سخنان مهمی در دو محورِ «رفتار صحیح در قبال آمریکا، برجام و اروپا» و نیز «لوازم و ضرورت‌های حرکت راهگشای اقتصادی در داخل کشور»، چندین تجربه‌ی عبرت‌آموز در روابط ایران و غرب را یادآوری و تضمین‌های لازم اروپا برای ادامه یافتن برجام را تشریح کردند.

در همین رابطه پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت الله خامنه ای بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در آن روز را در قالب اینفوگرافیک به اشتراک گذاشت.

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام (۹۷/۳/۲): «ما با این سه کشور اروپایی دعوا نداریم، امّا اعتماد نداریم. مسئله‌ی ما مسئله‌ی دعوا کردن و اختلاف ایجاد کردن نیست؛ مسئله‌ی اعتماد نداشتن است؛ ما به این کشورها اعتماد نداریم و این هم متّکی است به یک سابقه‌.»

چرا به اروپایی‌ها اعتماد نداریم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا به اروپایی‌ها اعتماد نداریم؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..