تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب امتیاز ۹۹ در DxOMark توسط شیائومی Mi ۸ +تصاویر

کسب امتیاز 99 در DxOMark توسط شیائومی Mi 8 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی چینی شیائومی، جدیدترین پرچمدار خود، Mi 8 را به تازگی روانه بازار کرده است. خبرها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند تازه به بازار آمده در انواع تست‌ها موفق به کسب امتیاز بالایی شده است. DxOMark در آخرین تست خود از محصول جدید شیائومی امتیاز این گوشی هوشمند را منتشر کرد.

DxOMark، منبعی است که با تست دوربین‌ها و گوشی‌های مختلف بر اساس معیارهای گوناگون به عملکرد آن‌ها در عکسبرداری و فیلبرداری، به آن‌ها امتیاز می‌دهد و این امتیازها را منتشر می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 2008 آغاز کرده است و گوشی‌ها و دوربین‌های زیادی را از نظر کیفیت عکس و فیلم سنجیده است.

در جدیدترین تست‌هایی که DxOmark از شیائومی Mi 8 داشت مشخص شد که دوربین این گوشی هوشمند می‌تواند دوربین بهترین پرچمدارهای شرکت‌های مختلف را به چالش بکشد و در برخی موارد حتی از آن‌ها بهتر عمل کرده است. DxOMark منتشر کرد  دوربین Mi 8 امتیاز 99 را کسب کرده  است. شیائومی Mi 8 دارای 2 دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است که یک لنز مخصوص تصاویر گسترده و دیگری مجهز به سنسور تصاویر از راه دور است.

در ادامه می‌توانید تصاویری را که توسط دوربین شیائومی Mi 8 گرفته شده است، مشاده کنید:

کسب امتیاز 99 در DxOMark توسط شیائومی Mi 8 +تصاویر

کسب امتیاز 99 در DxOMark توسط شیائومی Mi 8 +تصاویر

کسب امتیاز 99 در DxOMark توسط شیائومی Mi 8 +تصاویر

کسب امتیاز 99 در DxOMark توسط شیائومی Mi 8 +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب امتیاز ۹۹ در DxOMark توسط شیائومی Mi ۸ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..