تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود MAPS.ME Full 8.2.8 – نقشه آفلاین و پر امکانات اندروید + دیتابیس

دانلود امروز 8+

آخرین آپدیت یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

8

نسخه 8.2.8

دوست داشتن 13

MAPS.ME – Map with Navigation and Directions v8.2.8 – اپلیکیشن نقشه آفلاین و پر امکانات اندروید
دو نسخه ARM و X86 برای پردازنده های مختلف

با پیشرفت تکنولوژی نقشه های اینترنتی بی شک یکی از پر استفاده ترین برنامه های کاربران دستگاه های هوشمند می باشد که در بسیاری از موارد در مسیریابی ها و دیگر فعالیت ها کمک های ویژه ای به کاربران خود می کند. اپلیکیشن هایی که این نقشه ها را ارائه می دهند به دو دسته آفلاین و آنلاین تقسیم شده و هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند. می توان به گونه ای نقشه های آفلاین را محبوب تر دانست زیرا در هر زمان و مکانی قابل استفاده بوده و به دسترسی اینترنت نیازی ندارد. MAPS.ME – Map with Navigation and Directions Full عنوان یک نقشه کاملا آفلاین و پر امکانات می باشد که توسط شرکت My.com B.V برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. مجموعه قابلیت های این نرم افزار هوشمند نیاز های شما را برطرف کرده و اجازه می دهد با استفاده از دیتابیس عظیم خود به نقشه های به روز سراسر جهان دسترسی داشته باشید. مجموعه نقاط مختلفی نظیر رستوران ها، پمپ بنزین، موزه ها و … به وسیله کاربران بر روی این نقشه ها مشخص شده اند که بنابر نیاز هایتان می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی با سیستم جهت یاب آن ها پیدا کنید. برنامه فوق نسبت به اپلیکیشن های مشابه دارای سرعت بالاتری بوده که می توان آن را نقطه تمایزی خاص دانست.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MAPS.ME – Map with Navigation and Directions اندروید :

ذخیره تمامی اطلاعات و دسترسی به آنها بدون نیاز به اینترنت دسترسی رایگان به تمامی نقشه ها در هر زمان و مکانی سیستم جهت یاب حرفه ای در نقاط مختلف جهان نمایش نقاط مختلف نظیر رستوران ها، موزه ها، هتل ها و … بر روی نقشه ها به روزرسانی مداوم نقشه ها با کیفیتی فوق العاده سرعت بالا در جست و جو در میان نقشه ها حجم کم نقشه ها برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی بوک مارک نقشه های مورد علاقه برای دسترسی سریع تر به آن ها دسترسی به نقشه های ترافیکی بیش از 36 کشور مختلف ( نیازمند اینترنت ) به اشتراک گذاری مکان های مورد علاقه خود با دوستانتان در شبکه های اجتماعی

نقشه آفلاین MAPS.ME – Map with Navigation and Directions با پشتیبانی از مجموعه ای از قابلیت های خاص و فوق العاده توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران پلی استور به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات این اپلیکیشن را به صورت کاملا رایگان از فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v8.2.8 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات + ویژگی های جدید .

MAPS.ME Full

– مسیر قرارگیری دیتا همانند بازیها android/obb حافظه داخلی است

– از پرسیدن سوالاتی چون کدام را دانلود کنم خودداری کنید ؛ از نرم افزار CPU-Z استفاده کنید تا بدونید پردازنده تون چیه .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود MAPS.ME Full 8.2.8 – نقشه آفلاین و پر امکانات اندروید + دیتابیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..